Ojetý VW e-Golf: Skoro jako normální golf
21
/
53
Prohlédnout znovu
Ojetý VW e-Golf: Skoro jako normální golf
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Interiér se od spalovací varianty téměř neliší. Verze před faceliftem spoléhala na klasické analogové přístroje s malým displejem uprostřed, po modernizaci golf dostal plně digitální štít.
|
Volkswagen
Rozdíly proti spalovacímu motoru jsou minimální, otáčkoměr nahrazuje ukazatel využití výkonu a dobíjení.
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Volič převodovky má dvě základní polohy pro pohyb vpřed. V režimu D vůz plachtí, pohyby páky doleva lze ale rekuperaci nastavit ve třech úrovních. Nebo se dá pohybem páky dozadu přepnout do režimu B, kde je rekuperace nastavená na maximum.
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Baterii se podařilo Volkswagenu do golfu zakomponovat chytře. Moduly jsou ve středovém tunelu i pod sedačkami a ze stran dobře chráněny proti poškození. Zahoření v důsledku nehody se golfu vyhýbá. Známý je jeden případ v Německu, kde auto muselo po velkém nárazu preventivně do kontejneru s chladicí kapalinou.
|
Volkswagen
Na pohled je snadné rozeznat elektrický golf (a plug-in hybridní) díky dennímu svícení ve tvaru C, modrým prvkům na přídi a specifi ckým diskům
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Elektro-Golf 1 (1976)
|
Volkswagen
Golf I CitySTROMer (1981)
|
Volkswagen
Golf II CitySTROMer (1985)
|
Volkswagen
Golf III CitySTROMer (1993-1996)
|
Volkswagen
Golf VI Blue-e-Motion (2010)
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Také interiér po 75 000 km dodržuje naprosté ticho, nikde nic nevrže ani neklepe a s výjimkou voliče převodovky je jako nový
|
Svět motorů/Filip Schubert
Hlavice voliče převodovky se používá často a zde je to vidět jak na platu, tak na kovové části obroušené nejspíše prstýnkem
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Výkonová elektronika pod kapotou působí lehce zašle a někam zmizel plastový kryt, který ji původně ukrýval
|
Svět motorů/Filip Schubert
E-golfy si od výroby vozí speciální disky, které mají snižovat aerodynamický odpor. Na testovaném kousku jsou už výrazně poškrábané po setkání s obrubníkem.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Konektory Mennekes (pro nabíjení střídavým proudem) a CCS Combo (pro stejnosměrný proud) se ukrývají na místě po hrdlu nádrže. Občas se dá setkat s golfem dovezeným z USA, který využívá konektor Combo1 a pro jehož nabíjení je nutná redukce.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Rychlonabíjení stejnosměrným proudem golf zvládá výkonem 40 kW, palubní nabíječka byla před modernizací na 3,7 kW, poté 7,2 kW
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Zadní náprava elektrických golfů je standardně víceprvková, sdílená se spalovací verzí. V pozadí lze vidět baterii uchycenou pod podvozkem.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Baterie uchycená pod karoserií příliš neomezuje světlou výšku, která se proti spalovacímu golfu neliší.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Na podvozku nacházíme jen lehkou korozi na nápravnici, jinak je čistý a zachovalý.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Baterie je zapojena volně přístupným kabelem, do něhož se může pustit divoká zvěř.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Spodek golfu je kompletně zakrytovaný, obal baterie zespodu pokrývá filc.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel