Ojetý VW e-Golf: Skoro jako normální golf

40/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Volkswagen
  • Interiér se od spalovací varianty téměř neliší. Verze před faceliftem spoléhala na klasické analogové přístroje s malým displejem uprostřed, po modernizaci golf dostal plně digitální štít.
    Interiér se od spalovací varianty téměř neliší. Verze před faceliftem spoléhala na klasické analogové přístroje s malým displejem uprostřed, po modernizaci golf dostal plně digitální štít.| Zdroj: Volkswagen
  • Rozdíly proti spalovacímu motoru jsou minimální, otáčkoměr nahrazuje ukazatel využití výkonu a dobíjení.
    Rozdíly proti spalovacímu motoru jsou minimální, otáčkoměr nahrazuje ukazatel využití výkonu a dobíjení.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Volkswagen
  • Volič převodovky má dvě základní polohy pro pohyb vpřed. V režimu D vůz plachtí, pohyby páky doleva lze ale rekuperaci nastavit ve třech úrovních. Nebo se dá pohybem páky dozadu přepnout do režimu B, kde je rekuperace nastavená na maximum.
    Volič převodovky má dvě základní polohy pro pohyb vpřed. V režimu D vůz plachtí, pohyby páky doleva lze ale rekuperaci nastavit ve třech úrovních. Nebo se dá pohybem páky dozadu přepnout do režimu B, kde je rekuperace nastavená na maximum.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Volkswagen
  • Baterii se podařilo Volkswagenu do golfu zakomponovat chytře. Moduly jsou ve středovém tunelu i pod sedačkami a ze stran dobře chráněny proti poškození. Zahoření v důsledku nehody se golfu vyhýbá. Známý je jeden případ v Německu, kde auto muselo po velkém nárazu preventivně do kontejneru s chladicí kapalinou.
    Baterii se podařilo Volkswagenu do golfu zakomponovat chytře. Moduly jsou ve středovém tunelu i pod sedačkami a ze stran dobře chráněny proti poškození. Zahoření v důsledku nehody se golfu vyhýbá. Známý je jeden případ v Německu, kde auto muselo po velkém nárazu preventivně do kontejneru s chladicí kapalinou.| Zdroj: Volkswagen
  • Na pohled je snadné rozeznat elektrický golf (a plug-in hybridní) díky dennímu svícení ve tvaru C, modrým prvkům na přídi a specifi ckým diskům
    Na pohled je snadné rozeznat elektrický golf (a plug-in hybridní) díky dennímu svícení ve tvaru C, modrým prvkům na přídi a specifi ckým diskům| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Volkswagen
  • Elektro-Golf 1 (1976)
    Elektro-Golf 1 (1976)| Zdroj: Volkswagen
  • Golf I CitySTROMer (1981)
    Golf I CitySTROMer (1981)| Zdroj: Volkswagen
  • Golf II CitySTROMer (1985)
    Golf II CitySTROMer (1985)| Zdroj: Volkswagen
  • Golf III CitySTROMer (1993-1996)
    Golf III CitySTROMer (1993-1996)| Zdroj: Volkswagen
  • Golf VI Blue-e-Motion (2010)
    Golf VI Blue-e-Motion (2010)| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Také interiér po 75 000 km dodržuje naprosté ticho, nikde nic nevrže ani neklepe a s výjimkou voliče převodovky je jako nový
    Také interiér po 75 000 km dodržuje naprosté ticho, nikde nic nevrže ani neklepe a s výjimkou voliče převodovky je jako nový| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Hlavice voliče převodovky se používá často a zde je to vidět jak na platu, tak na kovové části obroušené nejspíše prstýnkem
    Hlavice voliče převodovky se používá často a zde je to vidět jak na platu, tak na kovové části obroušené nejspíše prstýnkem| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Výkonová elektronika pod kapotou působí lehce zašle a někam zmizel plastový kryt, který ji původně ukrýval
    Výkonová elektronika pod kapotou působí lehce zašle a někam zmizel plastový kryt, který ji původně ukrýval| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • E-golfy si od výroby vozí speciální disky, které mají snižovat aerodynamický odpor. Na testovaném kousku jsou už výrazně poškrábané po setkání s obrubníkem.
    E-golfy si od výroby vozí speciální disky, které mají snižovat aerodynamický odpor. Na testovaném kousku jsou už výrazně poškrábané po setkání s obrubníkem.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Konektory Mennekes (pro nabíjení střídavým proudem) a CCS Combo (pro stejnosměrný proud) se ukrývají na místě po hrdlu nádrže. Občas se dá setkat s golfem dovezeným z USA, který využívá konektor Combo1 a pro jehož nabíjení je nutná redukce.
    Konektory Mennekes (pro nabíjení střídavým proudem) a CCS Combo (pro stejnosměrný proud) se ukrývají na místě po hrdlu nádrže. Občas se dá setkat s golfem dovezeným z USA, který využívá konektor Combo1 a pro jehož nabíjení je nutná redukce.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Rychlonabíjení stejnosměrným proudem golf zvládá výkonem 40 kW, palubní nabíječka byla před modernizací na 3,7 kW, poté 7,2 kW
    Rychlonabíjení stejnosměrným proudem golf zvládá výkonem 40 kW, palubní nabíječka byla před modernizací na 3,7 kW, poté 7,2 kW| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Zadní náprava elektrických golfů je standardně víceprvková, sdílená se spalovací verzí. V pozadí lze vidět baterii uchycenou pod podvozkem.
    Zadní náprava elektrických golfů je standardně víceprvková, sdílená se spalovací verzí. V pozadí lze vidět baterii uchycenou pod podvozkem.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Baterie uchycená pod karoserií příliš neomezuje světlou výšku, která se proti spalovacímu golfu neliší.
    Baterie uchycená pod karoserií příliš neomezuje světlou výšku, která se proti spalovacímu golfu neliší.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Na podvozku nacházíme jen lehkou korozi na nápravnici, jinak je čistý a zachovalý.
    Na podvozku nacházíme jen lehkou korozi na nápravnici, jinak je čistý a zachovalý.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Baterie je zapojena volně přístupným kabelem, do něhož se může pustit divoká zvěř.
    Baterie je zapojena volně přístupným kabelem, do něhož se může pustit divoká zvěř.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Spodek golfu je kompletně zakrytovaný, obal baterie zespodu pokrývá filc.
    Spodek golfu je kompletně zakrytovaný, obal baterie zespodu pokrývá filc.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Volkswagen e-Golf
    Volkswagen e-Golf| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Interiér se od spalovací varianty téměř neliší. Verze před faceliftem spoléhala na klasické analogové přístroje s malým displejem uprostřed, po modernizaci golf dostal plně digitální štít.
Rozdíly proti spalovacímu motoru jsou minimální, otáčkoměr nahrazuje ukazatel využití výkonu a dobíjení.
Volkswagen e-Golf
Volič převodovky má dvě základní polohy pro pohyb vpřed. V režimu D vůz plachtí, pohyby páky doleva lze ale rekuperaci nastavit ve třech úrovních. Nebo se dá pohybem páky dozadu přepnout do režimu B, kde je rekuperace nastavená na maximum.
Volkswagen e-Golf
Baterii se podařilo Volkswagenu do golfu zakomponovat chytře. Moduly jsou ve středovém tunelu i pod sedačkami a ze stran dobře chráněny proti poškození. Zahoření v důsledku nehody se golfu vyhýbá. Známý je jeden případ v Německu, kde auto muselo po velkém nárazu preventivně do kontejneru s chladicí kapalinou.
Na pohled je snadné rozeznat elektrický golf (a plug-in hybridní) díky dennímu svícení ve tvaru C, modrým prvkům na přídi a specifi ckým diskům
Volkswagen e-Golf
Elektro-Golf 1 (1976)
Golf I CitySTROMer (1981)
Golf II CitySTROMer (1985)
Golf III CitySTROMer (1993-1996)
Golf VI Blue-e-Motion (2010)
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Také interiér po 75 000 km dodržuje naprosté ticho, nikde nic nevrže ani neklepe a s výjimkou voliče převodovky je jako nový
Hlavice voliče převodovky se používá často a zde je to vidět jak na platu, tak na kovové části obroušené nejspíše prstýnkem
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Výkonová elektronika pod kapotou působí lehce zašle a někam zmizel plastový kryt, který ji původně ukrýval
E-golfy si od výroby vozí speciální disky, které mají snižovat aerodynamický odpor. Na testovaném kousku jsou už výrazně poškrábané po setkání s obrubníkem.
Volkswagen e-Golf
Konektory Mennekes (pro nabíjení střídavým proudem) a CCS Combo (pro stejnosměrný proud) se ukrývají na místě po hrdlu nádrže. Občas se dá setkat s golfem dovezeným z USA, který využívá konektor Combo1 a pro jehož nabíjení je nutná redukce.
Rychlonabíjení stejnosměrným proudem golf zvládá výkonem 40 kW, palubní nabíječka byla před modernizací na 3,7 kW, poté 7,2 kW
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
Zadní náprava elektrických golfů je standardně víceprvková, sdílená se spalovací verzí. V pozadí lze vidět baterii uchycenou pod podvozkem.
Volkswagen e-Golf
Baterie uchycená pod karoserií příliš neomezuje světlou výšku, která se proti spalovacímu golfu neliší.
Na podvozku nacházíme jen lehkou korozi na nápravnici, jinak je čistý a zachovalý.
Baterie je zapojena volně přístupným kabelem, do něhož se může pustit divoká zvěř.
Spodek golfu je kompletně zakrytovaný, obal baterie zespodu pokrývá filc.
Volkswagen e-Golf