Ojetý VW e-Golf: Skoro jako normální golf
42
/
53
Prohlédnout znovu
Ojetý VW e-Golf: Skoro jako normální golf
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Interiér se od spalovací varianty téměř neliší. Verze před faceliftem spoléhala na klasické analogové přístroje s malým displejem uprostřed, po modernizaci golf dostal plně digitální štít.
|
Volkswagen
Rozdíly proti spalovacímu motoru jsou minimální, otáčkoměr nahrazuje ukazatel využití výkonu a dobíjení.
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Volič převodovky má dvě základní polohy pro pohyb vpřed. V režimu D vůz plachtí, pohyby páky doleva lze ale rekuperaci nastavit ve třech úrovních. Nebo se dá pohybem páky dozadu přepnout do režimu B, kde je rekuperace nastavená na maximum.
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Baterii se podařilo Volkswagenu do golfu zakomponovat chytře. Moduly jsou ve středovém tunelu i pod sedačkami a ze stran dobře chráněny proti poškození. Zahoření v důsledku nehody se golfu vyhýbá. Známý je jeden případ v Německu, kde auto muselo po velkém nárazu preventivně do kontejneru s chladicí kapalinou.
|
Volkswagen
Na pohled je snadné rozeznat elektrický golf (a plug-in hybridní) díky dennímu svícení ve tvaru C, modrým prvkům na přídi a specifi ckým diskům
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Volkswagen
Elektro-Golf 1 (1976)
|
Volkswagen
Golf I CitySTROMer (1981)
|
Volkswagen
Golf II CitySTROMer (1985)
|
Volkswagen
Golf III CitySTROMer (1993-1996)
|
Volkswagen
Golf VI Blue-e-Motion (2010)
|
Volkswagen
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Také interiér po 75 000 km dodržuje naprosté ticho, nikde nic nevrže ani neklepe a s výjimkou voliče převodovky je jako nový
|
Svět motorů/Filip Schubert
Hlavice voliče převodovky se používá často a zde je to vidět jak na platu, tak na kovové části obroušené nejspíše prstýnkem
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Výkonová elektronika pod kapotou působí lehce zašle a někam zmizel plastový kryt, který ji původně ukrýval
|
Svět motorů/Filip Schubert
E-golfy si od výroby vozí speciální disky, které mají snižovat aerodynamický odpor. Na testovaném kousku jsou už výrazně poškrábané po setkání s obrubníkem.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Konektory Mennekes (pro nabíjení střídavým proudem) a CCS Combo (pro stejnosměrný proud) se ukrývají na místě po hrdlu nádrže. Občas se dá setkat s golfem dovezeným z USA, který využívá konektor Combo1 a pro jehož nabíjení je nutná redukce.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Rychlonabíjení stejnosměrným proudem golf zvládá výkonem 40 kW, palubní nabíječka byla před modernizací na 3,7 kW, poté 7,2 kW
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Zadní náprava elektrických golfů je standardně víceprvková, sdílená se spalovací verzí. V pozadí lze vidět baterii uchycenou pod podvozkem.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Baterie uchycená pod karoserií příliš neomezuje světlou výšku, která se proti spalovacímu golfu neliší.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Na podvozku nacházíme jen lehkou korozi na nápravnici, jinak je čistý a zachovalý.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Baterie je zapojena volně přístupným kabelem, do něhož se může pustit divoká zvěř.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Spodek golfu je kompletně zakrytovaný, obal baterie zespodu pokrývá filc.
|
Svět motorů/Filip Schubert
Volkswagen e-Golf
|
Svět motorů/Filip Schubert
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla znovu šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip