Omezení CO2 v nákladní dopravě: Reakce Volva

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Omezení CO2 v nákladní dopravě
    Omezení CO2 v nákladní dopravě| Zdroj: Volvo Trucks
  • Omezení CO2 v nákladní dopravě
    Omezení CO2 v nákladní dopravě| Zdroj: Volvo Trucks
  • Letos Volvo začne sériově vyrábět elektrické nákladní modely FE a FL Electric
    Letos Volvo začne sériově vyrábět elektrické nákladní modely FE a FL Electric| Zdroj: Volvo Trucks
  • Volvo investuje do vývoje vznětových motorů i celých návěsových souprav, protože zejména v aerodynamice zůstávají velké možnosti
    Volvo investuje do vývoje vznětových motorů i celých návěsových souprav, protože zejména v aerodynamice zůstávají velké možnosti| Zdroj: Volvo Trucks
  • Volvo FL Electric používá elektromotor o výkonu 185 kW spojený s dvoustupňovou převodovkou
    Volvo FL Electric používá elektromotor o výkonu 185 kW spojený s dvoustupňovou převodovkou| Zdroj: Volvo Trucks
  • Pro větší model FE Electric slouží dvojice elektromotorů o časově omezeném výkonu 370 kW, stále může podávat 260 kW
    Pro větší model FE Electric slouží dvojice elektromotorů o časově omezeném výkonu 370 kW, stále může podávat 260 kW| Zdroj: Volvo Trucks
Omezení CO2 v nákladní dopravě
Omezení CO2 v nákladní dopravě
Letos Volvo začne sériově vyrábět elektrické nákladní modely FE a FL Electric
Volvo investuje do vývoje vznětových motorů i celých návěsových souprav, protože zejména v aerodynamice zůstávají velké možnosti
Volvo FL Electric používá elektromotor o výkonu 185 kW spojený s dvoustupňovou převodovkou
Pro větší model FE Electric slouží dvojice elektromotorů o časově omezeném výkonu 370 kW, stále může podávat 260 kW