Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI – Plnou parou proti proudu

56/94
Přehled fotografií
Zavřít
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pracoviště pilota xceedu je návrat do dob nedávno minulých. Palubní deska je výrazně oreintované na řidiče, kaplička přístrojů zdařile kombinuje analogové ukazatele a barevný informační displej mezi nimi. Retro prvkem se pomalu stává i masivní páka řazení, no zkrátka jsme se tady cítili jako doma. Chválíme samostatný panel klimatizace.
    Pracoviště pilota xceedu je návrat do dob nedávno minulých. Palubní deska je výrazně oreintované na řidiče, kaplička přístrojů zdařile kombinuje analogové ukazatele a barevný informační displej mezi nimi. Retro prvkem se pomalu stává i masivní páka řazení, no zkrátka jsme se tady cítili jako doma. Chválíme samostatný panel klimatizace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na první pohled jsou oba vozy velmi podobně dimenzované, v průměru je ale uvnitř kia nepatrně větší. Testovaná specifi kace GT-Line měla sedačky řidiče s příjemným bočním vedením, pozice řidiče za volantem je mnohem nižší než v omodě.
    Na první pohled jsou oba vozy velmi podobně dimenzované, v průměru je ale uvnitř kia nepatrně větší. Testovaná specifi kace GT-Line měla sedačky řidiče s příjemným bočním vedením, pozice řidiče za volantem je mnohem nižší než v omodě.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Takhle by to ve vyhýbáku opravdu nemělo vypadat. Kia se sice tolik nenaklání a je mnohem komunikativnější, na limitu ale vystřeluje záď jako z praku. Zkušený řidič vítán.
    Takhle by to ve vyhýbáku opravdu nemělo vypadat. Kia se sice tolik nenaklání a je mnohem komunikativnější, na limitu ale vystřeluje záď jako z praku. Zkušený řidič vítán.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník kie nabízí papírově výrazně větší objem než její čínský konkurent, v praxi se ale oba kufry až tolik neodlišují. Zatímco má kufr omody vždy dvě poschodí, podlážka v kii může mít buď vyšší, nebo nižší polohu. Rozdíl je zhruba 10 cm.
    Zavazadelník kie nabízí papírově výrazně větší objem než její čínský konkurent, v praxi se ale oba kufry až tolik neodlišují. Zatímco má kufr omody vždy dvě poschodí, podlážka v kii může mít buď vyšší, nebo nižší polohu. Rozdíl je zhruba 10 cm.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná zážehová patnáctistovka xceedu má charakterní projev, ráda se vytáčí a všech 103 kW a 253 Nm jí s přehledem věříme. Sedmistupňová převodovka s dvojicí suchých spojek řadí hezky až po gumovém rozběhu, spotřebu ale drží na uzdě.
    Přeplňovaná zážehová patnáctistovka xceedu má charakterní projev, ráda se vytáčí a všech 103 kW a 253 Nm jí s přehledem věříme. Sedmistupňová převodovka s dvojicí suchých spojek řadí hezky až po gumovém rozběhu, spotřebu ale drží na uzdě.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • S miniaturní modernizací xceedu se změnila především grafi ka předních i zadních full LED světlometů. Nutno říct, že v noci si ji nemáte s čím splést – a s omodou už vůbec ne.
    S miniaturní modernizací xceedu se změnila především grafi ka předních i zadních full LED světlometů. Nutno říct, že v noci si ji nemáte s čím splést – a s omodou už vůbec ne.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Základním obutím specifi kace Exclusive jsou šestnáctky, 1.5 T-GDI má osmnáctky
    Základním obutím specifi kace Exclusive jsou šestnáctky, 1.5 T-GDI má osmnáctky| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia XCeed 1.5 T-GDI
    Kia XCeed 1.5 T-GDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kabina omody nabízí ryze moderní pohled na konstrukci rodinného SUV. To znamená velké plochy v „minimalistickém stylu“, ale také kvalitní materiály, hezké zpracování a pohodlná křesla čalouněná umělou kůží. Infotainment je svižný a funkční, nicméně jeho grafi ka s malými tlačítky a velkými plochami na nás působí lehce nedodělaně.
    Kabina omody nabízí ryze moderní pohled na konstrukci rodinného SUV. To znamená velké plochy v „minimalistickém stylu“, ale také kvalitní materiály, hezké zpracování a pohodlná křesla čalouněná umělou kůží. Infotainment je svižný a funkční, nicméně jeho grafi ka s malými tlačítky a velkými plochami na nás působí lehce nedodělaně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 se tváří jako velký drsňácký off -road, téměř 10 centimetrů přidané výšky proti ceedu ale v interiéru není vidět. Prostornost je podobně jako u korejského soka průměrná. Vertikální prostor výrazně zmenšuje střešní okno testované specifi kace Premium
    Omoda 5 se tváří jako velký drsňácký off -road, téměř 10 centimetrů přidané výšky proti ceedu ale v interiéru není vidět. Prostornost je podobně jako u korejského soka průměrná. Vertikální prostor výrazně zmenšuje střešní okno testované specifi kace Premium| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 je průměr segmentu. Předvádí nikterak záludné, ale ani sofi stikované chování, karoserie si vždy výrazně dřepne do vnější strany oblouku, limit znamená nedotáčivost.
    Omoda 5 je průměr segmentu. Předvádí nikterak záludné, ale ani sofi stikované chování, karoserie si vždy výrazně dřepne do vnější strany oblouku, limit znamená nedotáčivost.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr omody má papírově 370 litrů, v praxi ale tak malý nebude. Na vině bude pravděpodobně rozdílná metodika měření, na naše VDA se Čína asi ještě nezvládla adaptovat. V obou případech jsme pod kufrem našli dojezdovou rezervu, což chválíme
    Kufr omody má papírově 370 litrů, v praxi ale tak malý nebude. Na vině bude pravděpodobně rozdílná metodika měření, na naše VDA se Čína asi ještě nezvládla adaptovat. V obou případech jsme pod kufrem našli dojezdovou rezervu, což chválíme| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • O pohon omody se stará agregát Kunpeng vlastní konstrukce koncernu Chery. Dává 110 kW a 275 Nm a na jeho plný potenciál si vždy po nastartování musíte přepnout z režimu Eco do Normal nebo Sport. Převodovka využívá mokré spojky a je vyvinuta ve spolupráci s německou společností Getrag. Potěšily nás plynové vzpěry pod kapotou.
    O pohon omody se stará agregát Kunpeng vlastní konstrukce koncernu Chery. Dává 110 kW a 275 Nm a na jeho plný potenciál si vždy po nastartování musíte přepnout z režimu Eco do Normal nebo Sport. Převodovka využívá mokré spojky a je vyvinuta ve spolupráci s německou společností Getrag. Potěšily nás plynové vzpěry pod kapotou.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zatímco xceed je nezaměnitelný ze zadního pohledu, omodu si zase určitě nespletete s ničím při čelním pohledu. Nenechte se zmást – hlavní světlomety se trendově nachází až v nárazníku.
    Zatímco xceed je nezaměnitelný ze zadního pohledu, omodu si zase určitě nespletete s ničím při čelním pohledu. Nenechte se zmást – hlavní světlomety se trendově nachází až v nárazníku.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda má osmnáctipalcová kola již ve standardu, škoda že vypadají být malá
    Omoda má osmnáctipalcová kola již ve standardu, škoda že vypadají být malá| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI vs. Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Pracoviště pilota xceedu je návrat do dob nedávno minulých. Palubní deska je výrazně oreintované na řidiče, kaplička přístrojů zdařile kombinuje analogové ukazatele a barevný informační displej mezi nimi. Retro prvkem se pomalu stává i masivní páka řazení, no zkrátka jsme se tady cítili jako doma. Chválíme samostatný panel klimatizace.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Na první pohled jsou oba vozy velmi podobně dimenzované, v průměru je ale uvnitř kia nepatrně větší. Testovaná specifi kace GT-Line měla sedačky řidiče s příjemným bočním vedením, pozice řidiče za volantem je mnohem nižší než v omodě.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Takhle by to ve vyhýbáku opravdu nemělo vypadat. Kia se sice tolik nenaklání a je mnohem komunikativnější, na limitu ale vystřeluje záď jako z praku. Zkušený řidič vítán.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Zavazadelník kie nabízí papírově výrazně větší objem než její čínský konkurent, v praxi se ale oba kufry až tolik neodlišují. Zatímco má kufr omody vždy dvě poschodí, podlážka v kii může mít buď vyšší, nebo nižší polohu. Rozdíl je zhruba 10 cm.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Přeplňovaná zážehová patnáctistovka xceedu má charakterní projev, ráda se vytáčí a všech 103 kW a 253 Nm jí s přehledem věříme. Sedmistupňová převodovka s dvojicí suchých spojek řadí hezky až po gumovém rozběhu, spotřebu ale drží na uzdě.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
S miniaturní modernizací xceedu se změnila především grafi ka předních i zadních full LED světlometů. Nutno říct, že v noci si ji nemáte s čím splést – a s omodou už vůbec ne.
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Základním obutím specifi kace Exclusive jsou šestnáctky, 1.5 T-GDI má osmnáctky
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Kia XCeed 1.5 T-GDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Kabina omody nabízí ryze moderní pohled na konstrukci rodinného SUV. To znamená velké plochy v „minimalistickém stylu“, ale také kvalitní materiály, hezké zpracování a pohodlná křesla čalouněná umělou kůží. Infotainment je svižný a funkční, nicméně jeho grafi ka s malými tlačítky a velkými plochami na nás působí lehce nedodělaně.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 se tváří jako velký drsňácký off -road, téměř 10 centimetrů přidané výšky proti ceedu ale v interiéru není vidět. Prostornost je podobně jako u korejského soka průměrná. Vertikální prostor výrazně zmenšuje střešní okno testované specifi kace Premium
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 je průměr segmentu. Předvádí nikterak záludné, ale ani sofi stikované chování, karoserie si vždy výrazně dřepne do vnější strany oblouku, limit znamená nedotáčivost.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Kufr omody má papírově 370 litrů, v praxi ale tak malý nebude. Na vině bude pravděpodobně rozdílná metodika měření, na naše VDA se Čína asi ještě nezvládla adaptovat. V obou případech jsme pod kufrem našli dojezdovou rezervu, což chválíme
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
O pohon omody se stará agregát Kunpeng vlastní konstrukce koncernu Chery. Dává 110 kW a 275 Nm a na jeho plný potenciál si vždy po nastartování musíte přepnout z režimu Eco do Normal nebo Sport. Převodovka využívá mokré spojky a je vyvinuta ve spolupráci s německou společností Getrag. Potěšily nás plynové vzpěry pod kapotou.
Omoda 5 1.6 TGDI
Zatímco xceed je nezaměnitelný ze zadního pohledu, omodu si zase určitě nespletete s ničím při čelním pohledu. Nenechte se zmást – hlavní světlomety se trendově nachází až v nárazníku.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda má osmnáctipalcová kola již ve standardu, škoda že vypadají být malá
Omoda 5 1.6 TGDI