Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT – Rozdílný postup, podobný výsledek

1/117
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kabina opelu vyznává ostřejší linie a pravidelné tvary. Palubní desce dominuje podlouhlý a vystouplý přístrojový panel s dvojicí 10" obrazovek. Věnec volantu je tenčí, ale drží se také dobře. U přístrojů lze měnit vzhled a zobrazují i mapu navigace nebo toky energií hybridního systému.
    Kabina opelu vyznává ostřejší linie a pravidelné tvary. Palubní desce dominuje podlouhlý a vystouplý přístrojový panel s dvojicí 10" obrazovek. Věnec volantu je tenčí, ale drží se také dobře. U přístrojů lze měnit vzhled a zobrazují i mapu navigace nebo toky energií hybridního systému.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na vnitřku toyoty je znát dřívější datum vzniku. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Zpracování detailů je ale příkladné a věnec volantu se dobře drží. Digitální přístroje na 12,3" displeji jsou dobře čitelné a umožňují vybrat z několika možností zobrazení.
    Na vnitřku toyoty je znát dřívější datum vzniku. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Zpracování detailů je ale příkladné a věnec volantu se dobře drží. Digitální přístroje na 12,3" displeji jsou dobře čitelné a umožňují vybrat z několika možností zobrazení.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Obraz z parkovací kamery opelu je jemný a u provedení GS zvládne i 360°.
    Obraz z parkovací kamery opelu je jemný a u provedení GS zvládne i 360°.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Chválíme samostatný panel pro ovládání klimatizace a také tlačítka pro zapínání vyhřívání sedadel či volantu.
    Chválíme samostatný panel pro ovládání klimatizace a také tlačítka pro zapínání vyhřívání sedadel či volantu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na středovém tunelu astry najdete spoustu odkládacích schránek a jednu schovanou pod výdechy ventilace.
    Na středovém tunelu astry najdete spoustu odkládacích schránek a jednu schovanou pod výdechy ventilace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Parkovací kameru má corolla ve standardu, ale kvalita jejího zobrazování je, kulantně řečeno, slabá.
    Parkovací kameru má corolla ve standardu, ale kvalita jejího zobrazování je, kulantně řečeno, slabá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vzhledem ke vzniku vozu před drtivým nástupem digitalizace má toyota i praktický samostatný panel klimatizace.
    Vzhledem ke vzniku vozu před drtivým nástupem digitalizace má toyota i praktický samostatný panel klimatizace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Plochy pro bezdrátové dobíjení mobilů i vyhřívání sedadel jsou ale hůře přístupné
    Plochy pro bezdrátové dobíjení mobilů i vyhřívání sedadel jsou ale hůře přístupné| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Astra v provedení kombi nabízí cestujícím více podélného prostoru než základní hatchback. Před koleny tam má 174 cm vysoký redaktor volných ještě 10 cm. Dozadu se ale hůře nastupuje. Také vpředu si řidič užívá vzdušného prostředí a příplatková sedadla AGR poskytují tělu výbornou oporu.
    Astra v provedení kombi nabízí cestujícím více podélného prostoru než základní hatchback. Před koleny tam má 174 cm vysoký redaktor volných ještě 10 cm. Dozadu se ale hůře nastupuje. Také vpředu si řidič užívá vzdušného prostředí a příplatková sedadla AGR poskytují tělu výbornou oporu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V prostornosti corolla svého soka převyšuje. Střecha je sice o něco níže, ale cestující vzadu potěší širší kabina i více místa před koleny. Vpředu je na tom toyota podobně jako opel, takže k pozici řidiče ani prostornosti nemáme připomínky. Sedadla mají měkčí polstrování a jsou o něco pohodlnější.
    V prostornosti corolla svého soka převyšuje. Střecha je sice o něco níže, ale cestující vzadu potěší širší kabina i více místa před koleny. Vpředu je na tom toyota podobně jako opel, takže k pozici řidiče ani prostornosti nemáme připomínky. Sedadla mají měkčí polstrování a jsou o něco pohodlnější.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kombi opelu potěší velkým kufrem o objemu 597 litrů i možností sklápět opěradla v poměru 40:20:40. Fajn je také nízká nakládací hrana a velký vstupní otvor.
    Kombi opelu potěší velkým kufrem o objemu 597 litrů i možností sklápět opěradla v poměru 40:20:40. Fajn je také nízká nakládací hrana a velký vstupní otvor.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dvojitá podlaha je standardem a schovat pod ni lze i shrnovací roletku – rezervní kolo opel nenabízí ani za příplatek.
    Dvojitá podlaha je standardem a schovat pod ni lze i shrnovací roletku – rezervní kolo opel nenabízí ani za příplatek.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U sedadel je ještě jedna schránka na drobnosti.
    U sedadel je ještě jedna schránka na drobnosti.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník s objemem 596 litrů.
    Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník s objemem 596 litrů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.
    Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.
    Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přestože pohonná jednotka v opelu využívá jen 48V hybridní systém, označení hybrid k němu sedí. Díky umístění elektrického motoru do převodovky umí jet i čistě na elektřinu, což řídí elektronika. Účinnost celého systému s celkovým výkonem 107 kw je výborná a spotřeba příznivá.
    Přestože pohonná jednotka v opelu využívá jen 48V hybridní systém, označení hybrid k němu sedí. Díky umístění elektrického motoru do převodovky umí jet i čistě na elektřinu, což řídí elektronika. Účinnost celého systému s celkovým výkonem 107 kw je výborná a spotřeba příznivá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Moderně vypadá volič šestistupňového dvouspojkového automatu.
    Moderně vypadá volič šestistupňového dvouspojkového automatu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s osmnáctistovkou má celkový výkon 103 kW. Zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda.
    Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s osmnáctistovkou má celkový výkon 103 kW. Zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volič převodovky už působí obstarožně a specialitou toyoty je tlačítko na vynucení jízdy na elektřinu.
    Volič převodovky už působí obstarožně a specialitou toyoty je tlačítko na vynucení jízdy na elektřinu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel je na hranici přilnavosti dlouho neutrální a potom lehce neotáčivý. Stabilizace zasahuje jemně a později. Podvozek nabízí i slušný komfort, ale za toyotou v tomto směru lehce zaostává.
    Opel je na hranici přilnavosti dlouho neutrální a potom lehce neotáčivý. Stabilizace zasahuje jemně a později. Podvozek nabízí i slušný komfort, ale za toyotou v tomto směru lehce zaostává.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Corolla se mezi kužely proplete nebývale hbitě a rychle. Do jízdy ale brzy zasáhne stabilizace, která přibrzdí vnitřní kola. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti a na hezké vozovce je plavnější.
    Corolla se mezi kužely proplete nebývale hbitě a rychle. Do jízdy ale brzy zasáhne stabilizace, která přibrzdí vnitřní kola. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti a na hezké vozovce je plavnější.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
    Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
    Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
Kabina opelu vyznává ostřejší linie a pravidelné tvary. Palubní desce dominuje podlouhlý a vystouplý přístrojový panel s dvojicí 10" obrazovek. Věnec volantu je tenčí, ale drží se také dobře. U přístrojů lze měnit vzhled a zobrazují i mapu navigace nebo toky energií hybridního systému.
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
Na vnitřku toyoty je znát dřívější datum vzniku. Jednoduché tvary palubní desky nejsou ničím zvláštní a nazdobené. Zpracování detailů je ale příkladné a věnec volantu se dobře drží. Digitální přístroje na 12,3" displeji jsou dobře čitelné a umožňují vybrat z několika možností zobrazení.
Obraz z parkovací kamery opelu je jemný a u provedení GS zvládne i 360°.
Chválíme samostatný panel pro ovládání klimatizace a také tlačítka pro zapínání vyhřívání sedadel či volantu.
Na středovém tunelu astry najdete spoustu odkládacích schránek a jednu schovanou pod výdechy ventilace.
Parkovací kameru má corolla ve standardu, ale kvalita jejího zobrazování je, kulantně řečeno, slabá.
Vzhledem ke vzniku vozu před drtivým nástupem digitalizace má toyota i praktický samostatný panel klimatizace.
Plochy pro bezdrátové dobíjení mobilů i vyhřívání sedadel jsou ale hůře přístupné
Astra v provedení kombi nabízí cestujícím více podélného prostoru než základní hatchback. Před koleny tam má 174 cm vysoký redaktor volných ještě 10 cm. Dozadu se ale hůře nastupuje. Také vpředu si řidič užívá vzdušného prostředí a příplatková sedadla AGR poskytují tělu výbornou oporu.
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
V prostornosti corolla svého soka převyšuje. Střecha je sice o něco níže, ale cestující vzadu potěší širší kabina i více místa před koleny. Vpředu je na tom toyota podobně jako opel, takže k pozici řidiče ani prostornosti nemáme připomínky. Sedadla mají měkčí polstrování a jsou o něco pohodlnější.
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid
Kombi opelu potěší velkým kufrem o objemu 597 litrů i možností sklápět opěradla v poměru 40:20:40. Fajn je také nízká nakládací hrana a velký vstupní otvor.
Dvojitá podlaha je standardem a schovat pod ni lze i shrnovací roletku – rezervní kolo opel nenabízí ani za příplatek.
U sedadel je ještě jedna schránka na drobnosti.
Také po otevření zadního víka toyoty na nás zírá obří zavazadelník s objemem 596 litrů.
Standardem je dvojité dno, které v případě sklopení zadních opěradel vytvoří rovnou ložnou plochu – u sedadel je box na uložení drobností.
Také dojezdové rezervní kolo patří do základní výbavy a nad ním je ještě organizér s heverem.
Přestože pohonná jednotka v opelu využívá jen 48V hybridní systém, označení hybrid k němu sedí. Díky umístění elektrického motoru do převodovky umí jet i čistě na elektřinu, což řídí elektronika. Účinnost celého systému s celkovým výkonem 107 kw je výborná a spotřeba příznivá.
Moderně vypadá volič šestistupňového dvouspojkového automatu.
Corolla už se prodává jen s hybridním pohonem. Ten s osmnáctistovkou má celkový výkon 103 kW. Zaujme plynulým zrychlováním a okamžitou reakcí na plynový pedál – nepodřazuje, jen vyrazí vpřed. Jeho hlavní parketou je úsporná jízda.
Volič převodovky už působí obstarožně a specialitou toyoty je tlačítko na vynucení jízdy na elektřinu.
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel je na hranici přilnavosti dlouho neutrální a potom lehce neotáčivý. Stabilizace zasahuje jemně a později. Podvozek nabízí i slušný komfort, ale za toyotou v tomto směru lehce zaostává.
Corolla se mezi kužely proplete nebývale hbitě a rychle. Do jízdy ale brzy zasáhne stabilizace, která přibrzdí vnitřní kola. Její podvozek lépe tlumí nerovnosti a na hezké vozovce je plavnější.
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6 vs. Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Opel Astra ST Hybrid 1.2 Turbo eDCT6
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid e-CVT