Opel Calibra V6 je rychlý, i když stojí. Na krásný kousek dnes jen tak nenarazíte

1/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Palubní desku tvůrci převzali z Vectry A. Pozdější calibry měly standardně dva velkoobjemové (americké) čelní airbagy.
    Palubní desku tvůrci převzali z Vectry A. Pozdější calibry měly standardně dva velkoobjemové (americké) čelní airbagy.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Logo v masce chladiče je charakteristické pro calibry po modernizaci. Jinak se na karsoerii nic nezměnilo.
    Logo v masce chladiče je charakteristické pro calibry po modernizaci. Jinak se na karsoerii nic nezměnilo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Calibra dlouhá léta držela rekord v hodnotě součinitele odporu vzduchu 0,26. Šestiválec měl ale 0,29.
    Calibra dlouhá léta držela rekord v hodnotě součinitele odporu vzduchu 0,26. Šestiválec měl ale 0,29.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Calibra patřila k největším kupé 90. let s pohonem předních kol. Převisy jsou možná až příliš dlouhé.
    Calibra patřila k největším kupé 90. let s pohonem předních kol. Převisy jsou možná až příliš dlouhé.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Elektricky ovládané střešní okno se částečně nasouvá na střechu
    Elektricky ovládané střešní okno se částečně nasouvá na střechu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Výklopná zadní stěna zvyšovala praktičnost Opelova kupé. Z důvodu tuhosti ale byla nakládací hrana hodně vysoko.
    Výklopná zadní stěna zvyšovala praktičnost Opelova kupé. Z důvodu tuhosti ale byla nakládací hrana hodně vysoko.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Vidlicový šestiválec ECOTEC byl největším motorem v pohledném kupé. A druhým nejvýkonnějším.
    Vidlicový šestiválec ECOTEC byl největším motorem v pohledném kupé. A druhým nejvýkonnějším.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Inovativní přední světlomety s čočkou byly o 40 procent nižší než konvenční svítilny
    Inovativní přední světlomety s čočkou byly o 40 procent nižší než konvenční svítilny| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Opel Calibra V6
    Opel Calibra V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Přístrojová deska je vzorem přehlednosti. Bílá barva je efektní. Nechybí teploměr chladicí kapaliny.
    Přístrojová deska je vzorem přehlednosti. Bílá barva je efektní. Nechybí teploměr chladicí kapaliny.| Zdroj: Opel
  • Šestiválec měl standardně pětistupňovou převodovku. Šestistupňovou disponovalo pouze Turbo 4x4.
    Šestiválec měl standardně pětistupňovou převodovku. Šestistupňovou disponovalo pouze Turbo 4x4.| Zdroj: Opel
  • V posledních letech se šestiválce pojily s velmi bohatou standardní výbavou. Mimo jiné s koženým čalouněním.
    V posledních letech se šestiválce pojily s velmi bohatou standardní výbavou. Mimo jiné s koženým čalouněním.| Zdroj: Opel
  • Dva tisíce hodin strávila calibra celkem ve čtyřech aerodynamických tunelech
    Dva tisíce hodin strávila calibra celkem ve čtyřech aerodynamických tunelech| Zdroj: Opel
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Palubní desku tvůrci převzali z Vectry A. Pozdější calibry měly standardně dva velkoobjemové (americké) čelní airbagy.
Opel Calibra V6
Logo v masce chladiče je charakteristické pro calibry po modernizaci. Jinak se na karsoerii nic nezměnilo.
Calibra dlouhá léta držela rekord v hodnotě součinitele odporu vzduchu 0,26. Šestiválec měl ale 0,29.
Opel Calibra V6
Calibra patřila k největším kupé 90. let s pohonem předních kol. Převisy jsou možná až příliš dlouhé.
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Elektricky ovládané střešní okno se částečně nasouvá na střechu
Výklopná zadní stěna zvyšovala praktičnost Opelova kupé. Z důvodu tuhosti ale byla nakládací hrana hodně vysoko.
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Vidlicový šestiválec ECOTEC byl největším motorem v pohledném kupé. A druhým nejvýkonnějším.
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Inovativní přední světlomety s čočkou byly o 40 procent nižší než konvenční svítilny
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Opel Calibra V6
Přístrojová deska je vzorem přehlednosti. Bílá barva je efektní. Nechybí teploměr chladicí kapaliny.
Šestiválec měl standardně pětistupňovou převodovku. Šestistupňovou disponovalo pouze Turbo 4x4.
V posledních letech se šestiválce pojily s velmi bohatou standardní výbavou. Mimo jiné s koženým čalouněním.
Dva tisíce hodin strávila calibra celkem ve čtyřech aerodynamických tunelech