Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. VW Taigo 1.0 TSI DSG7 – Němci s cizími kořeny

1/92
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Barokně zaoblené tvary interiéru opelu mají i po několika letech kouzlo – třeba v podobě klasického přístrojového štítu s analogovými přístroji s malým displejem uprostřed nebo tlačítkového ovládání klimatizace, které zvládnete i poslepu.
    Barokně zaoblené tvary interiéru opelu mají i po několika letech kouzlo – třeba v podobě klasického přístrojového štítu s analogovými přístroji s malým displejem uprostřed nebo tlačítkového ovládání klimatizace, které zvládnete i poslepu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzhledem k pomalejší práci šestistupňové planetové převodovky a delším převodům však svou výhodu nedokáže využít v dynamice. Proti volkswagenu má i méně kultivovaný chod a vyšší spotřebu.
    Vzhledem k pomalejší práci šestistupňové planetové převodovky a delším převodům však svou výhodu nedokáže využít v dynamice. Proti volkswagenu má i méně kultivovaný chod a vyšší spotřebu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
    Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozici za volantem lze označit za cestovatelskou a s dobrým výhledem ven. Přední sedadla by mohla mít lepší boční vedení a širší sedák.
    Pozici za volantem lze označit za cestovatelskou a s dobrým výhledem ven. Přední sedadla by mohla mít lepší boční vedení a širší sedák.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Cestující na zadních sedadlech opelu se mohou těšit z nadbytku místa nad hlavou i slušné rezervy před koleny.
    Cestující na zadních sedadlech opelu se mohou těšit z nadbytku místa nad hlavou i slušné rezervy před koleny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při posunutí variabilní zadní lavice dopředu ale na nohy nezbude místo žádné.
    Při posunutí variabilní zadní lavice dopředu ale na nohy nezbude místo žádné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ukotvení bezpečnostního pásu pro cestujícího vzadu uprostřed do stropu ukazuje, že se s ním moc nepočítá.
    Ukotvení bezpečnostního pásu pro cestujícího vzadu uprostřed do stropu ukazuje, že se s ním moc nepočítá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
    Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výhodou systému je sklápění zadních opěradel, s nimiž se do podlahy zasune i sedák.
    Výhodou systému je sklápění zadních opěradel, s nimiž se do podlahy zasune i sedák.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Byť jeho podvozek po modernizaci o něco ztuhl, crossland nadále sází na pohodlí posádky a velmi dobře fi ltruje většinu nerovností. Mezi kužely není tak hbitý a při ztrátě přilnavosti je zřetelně nedotáčivý.
    Byť jeho podvozek po modernizaci o něco ztuhl, crossland nadále sází na pohodlí posádky a velmi dobře fi ltruje většinu nerovností. Mezi kužely není tak hbitý a při ztrátě přilnavosti je zřetelně nedotáčivý.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní objem 410 litrů lze u opelu díky podélně posuvné zadní lavici v rozmezí 15 cm zvětšit až na 520 litrů.
    Základní objem 410 litrů lze u opelu díky podélně posuvné zadní lavici v rozmezí 15 cm zvětšit až na 520 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rezervní kolo nenajdete v základní výbavě a ani mezi příplatky.
    Rezervní kolo nenajdete v základní výbavě a ani mezi příplatky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tříválec opelu má ve spojení s automatem výkon 96 kW.
    Tříválec opelu má ve spojení s automatem výkon 96 kW.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 215/50 R17
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 215/50 R17| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
    Opel Crossland 1.2 Turbo ATG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen sází uvnitř na modernější přístup, i když si středový displej ponechal v těle palubní desky.
    Volkswagen sází uvnitř na modernější přístup, i když si středový displej ponechal v těle palubní desky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedmistupňový dvouspojkový automat totiž dobře využívá charakteristiku kultivovaného motoru. Navíc umí plachtit, což snižuje spotřebu.
    Sedmistupňový dvouspojkový automat totiž dobře využívá charakteristiku kultivovaného motoru. Navíc umí plachtit, což snižuje spotřebu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní, 8“ přístrojový displej by mohl mít jemnější zobrazení a automatická klimatizace s dotykovými plochami se hůře ovládá.
    Základní, 8“ přístrojový displej by mohl mít jemnější zobrazení a automatická klimatizace s dotykovými plochami se hůře ovládá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu volkswagen řidiči dopřává sportovnější posezení níže nad zemí, což doplňují i velmi dobře vytvarovaná sedadla s boční oporou.
    Vpředu volkswagen řidiči dopřává sportovnější posezení níže nad zemí, což doplňují i velmi dobře vytvarovaná sedadla s boční oporou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ani vzadu v taigu jsme se necítili stísněně, byť nad hlavou 174 cm vysoký redaktor nemá tolik volného prostoru. Pochválit musíme příjemnější sedadla, jejichž opěradla jsou v krajních pozicích vybrána.
    Ani vzadu v taigu jsme se necítili stísněně, byť nad hlavou 174 cm vysoký redaktor nemá tolik volného prostoru. Pochválit musíme příjemnější sedadla, jejichž opěradla jsou v krajních pozicích vybrána.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Loketní opěrku vpředu využijí řidič i spolujezdec.
    Loketní opěrku vpředu využijí řidič i spolujezdec.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Chválíme dvojici konektorů pro připojení mobilních zařízení pro cestující vzadu, byť se jedná o stále méně rozšířené USB-C.
    Chválíme dvojici konektorů pro připojení mobilních zařízení pro cestující vzadu, byť se jedná o stále méně rozšířené USB-C.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opěrka v zadních dveřích taiga je sice větší, ale tvrdý plast není zrovna příjemný.
    Opěrka v zadních dveřích taiga je sice větší, ale tvrdý plast není zrovna příjemný.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jisté jízdní vlastnosti taigo ukázalo i při vyhýbacím manévru. Mezi kužely se propletlo rychle a hbitě. Lehkou nedotáčivost jemně koriguje stabilizace. Na 18“ kolech ale není tlumení nerovností až tak příkladné.
    Jisté jízdní vlastnosti taigo ukázalo i při vyhýbacím manévru. Mezi kužely se propletlo rychle a hbitě. Lehkou nedotáčivost jemně koriguje stabilizace. Na 18“ kolech ale není tlumení nerovností až tak příkladné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Díky objemu 440 litrů patří i zavazadelník taiga k premiantům segmentu.
    Díky objemu 440 litrů patří i zavazadelník taiga k premiantům segmentu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dvojitou podlahu dostanete v základní výbavě, ale to je všechna variabilita – možný není ani středový průvlak.
    Dvojitou podlahu dostanete v základní výbavě, ale to je všechna variabilita – možný není ani středový průvlak.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
    Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
    Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Litrový agregát volkswagenu se musí spokojit s výkonem 81 kW, ale i to stačí k solidní svižné jízdě.
    Litrový agregát volkswagenu se musí spokojit s výkonem 81 kW, ale i to stačí k solidní svižné jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
    Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Barokně zaoblené tvary interiéru opelu mají i po několika letech kouzlo – třeba v podobě klasického přístrojového štítu s analogovými přístroji s malým displejem uprostřed nebo tlačítkového ovládání klimatizace, které zvládnete i poslepu.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Vzhledem k pomalejší práci šestistupňové planetové převodovky a delším převodům však svou výhodu nedokáže využít v dynamice. Proti volkswagenu má i méně kultivovaný chod a vyšší spotřebu.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Pozici za volantem lze označit za cestovatelskou a s dobrým výhledem ven. Přední sedadla by mohla mít lepší boční vedení a širší sedák.
Cestující na zadních sedadlech opelu se mohou těšit z nadbytku místa nad hlavou i slušné rezervy před koleny.
Při posunutí variabilní zadní lavice dopředu ale na nohy nezbude místo žádné.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Ukotvení bezpečnostního pásu pro cestujícího vzadu uprostřed do stropu ukazuje, že se s ním moc nepočítá.
Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
Výhodou systému je sklápění zadních opěradel, s nimiž se do podlahy zasune i sedák.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Byť jeho podvozek po modernizaci o něco ztuhl, crossland nadále sází na pohodlí posádky a velmi dobře fi ltruje většinu nerovností. Mezi kužely není tak hbitý a při ztrátě přilnavosti je zřetelně nedotáčivý.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Základní objem 410 litrů lze u opelu díky podélně posuvné zadní lavici v rozmezí 15 cm zvětšit až na 520 litrů.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Rezervní kolo nenajdete v základní výbavě a ani mezi příplatky.
Tříválec opelu má ve spojení s automatem výkon 96 kW.
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 215/50 R17
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen sází uvnitř na modernější přístup, i když si středový displej ponechal v těle palubní desky.
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Sedmistupňový dvouspojkový automat totiž dobře využívá charakteristiku kultivovaného motoru. Navíc umí plachtit, což snižuje spotřebu.
Základní, 8“ přístrojový displej by mohl mít jemnější zobrazení a automatická klimatizace s dotykovými plochami se hůře ovládá.
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Vpředu volkswagen řidiči dopřává sportovnější posezení níže nad zemí, což doplňují i velmi dobře vytvarovaná sedadla s boční oporou.
Ani vzadu v taigu jsme se necítili stísněně, byť nad hlavou 174 cm vysoký redaktor nemá tolik volného prostoru. Pochválit musíme příjemnější sedadla, jejichž opěradla jsou v krajních pozicích vybrána.
Loketní opěrku vpředu využijí řidič i spolujezdec.
Chválíme dvojici konektorů pro připojení mobilních zařízení pro cestující vzadu, byť se jedná o stále méně rozšířené USB-C.
Opěrka v zadních dveřích taiga je sice větší, ale tvrdý plast není zrovna příjemný.
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Jisté jízdní vlastnosti taigo ukázalo i při vyhýbacím manévru. Mezi kužely se propletlo rychle a hbitě. Lehkou nedotáčivost jemně koriguje stabilizace. Na 18“ kolech ale není tlumení nerovností až tak příkladné.
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Díky objemu 440 litrů patří i zavazadelník taiga k premiantům segmentu.
Dvojitou podlahu dostanete v základní výbavě, ale to je všechna variabilita – možný není ani středový průvlak.
Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
Litrový agregát volkswagenu se musí spokojit s výkonem 81 kW, ale i to stačí k solidní svižné jízdě.
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7