Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. VW Taigo 1.0 TSI DSG7 – Němci s cizími kořeny
92
/
92
Prohlédnout znovu
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. VW Taigo 1.0 TSI DSG7 – Němci s cizími kořeny
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG vs. Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barokně zaoblené tvary interiéru opelu mají i po několika letech kouzlo – třeba v podobě klasického přístrojového štítu s analogovými přístroji s malým displejem uprostřed nebo tlačítkového ovládání klimatizace, které zvládnete i poslepu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzhledem k pomalejší práci šestistupňové planetové převodovky a delším převodům však svou výhodu nedokáže využít v dynamice. Proti volkswagenu má i méně kultivovaný chod a vyšší spotřebu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozici za volantem lze označit za cestovatelskou a s dobrým výhledem ven. Přední sedadla by mohla mít lepší boční vedení a širší sedák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Cestující na zadních sedadlech opelu se mohou těšit z nadbytku místa nad hlavou i slušné rezervy před koleny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při posunutí variabilní zadní lavice dopředu ale na nohy nezbude místo žádné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukotvení bezpečnostního pásu pro cestujícího vzadu uprostřed do stropu ukazuje, že se s ním moc nepočítá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Loketní opěrka v zadních dveřích crosslandu je velmi malá a také se nám příliš nezamlouvá ta mezi předními sedadly, která dobře poslouží jen řidiči.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výhodou systému je sklápění zadních opěradel, s nimiž se do podlahy zasune i sedák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Byť jeho podvozek po modernizaci o něco ztuhl, crossland nadále sází na pohodlí posádky a velmi dobře fi ltruje většinu nerovností. Mezi kužely není tak hbitý a při ztrátě přilnavosti je zřetelně nedotáčivý.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Základní objem 410 litrů lze u opelu díky podélně posuvné zadní lavici v rozmezí 15 cm zvětšit až na 520 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rezervní kolo nenajdete v základní výbavě a ani mezi příplatky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec opelu má ve spojení s automatem výkon 96 kW.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 215/50 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.2 Turbo ATG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen sází uvnitř na modernější přístup, i když si středový displej ponechal v těle palubní desky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedmistupňový dvouspojkový automat totiž dobře využívá charakteristiku kultivovaného motoru. Navíc umí plachtit, což snižuje spotřebu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Základní, 8“ přístrojový displej by mohl mít jemnější zobrazení a automatická klimatizace s dotykovými plochami se hůře ovládá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu volkswagen řidiči dopřává sportovnější posezení níže nad zemí, což doplňují i velmi dobře vytvarovaná sedadla s boční oporou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ani vzadu v taigu jsme se necítili stísněně, byť nad hlavou 174 cm vysoký redaktor nemá tolik volného prostoru. Pochválit musíme příjemnější sedadla, jejichž opěradla jsou v krajních pozicích vybrána.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Loketní opěrku vpředu využijí řidič i spolujezdec.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme dvojici konektorů pro připojení mobilních zařízení pro cestující vzadu, byť se jedná o stále méně rozšířené USB-C.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Opěrka v zadních dveřích taiga je sice větší, ale tvrdý plast není zrovna příjemný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jisté jízdní vlastnosti taigo ukázalo i při vyhýbacím manévru. Mezi kužely se propletlo rychle a hbitě. Lehkou nedotáčivost jemně koriguje stabilizace. Na 18“ kolech ale není tlumení nerovností až tak příkladné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky objemu 440 litrů patří i zavazadelník taiga k premiantům segmentu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dvojitou podlahu dostanete v základní výbavě, ale to je všechna variabilita – možný není ani středový průvlak.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Potěší i standardní dojezdové kolo nebo možnost umístit trojúhelník do víka.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový agregát volkswagenu se musí spokojit s výkonem 81 kW, ale i to stačí k solidní svižné jízdě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG7
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid