Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140 – Generační záležitost

42/84
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
    Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
    Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
    Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska grandlandu dostala s faceliftem opticky sdružený přístrojový panel s multimédii, takzvaný Pure Panel. Zbytek interiéru ale zůstal prakticky beze změny.
    Palubní deska grandlandu dostala s faceliftem opticky sdružený přístrojový panel s multimédii, takzvaný Pure Panel. Zbytek interiéru ale zůstal prakticky beze změny.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Šestistupňový manuál grandlandu má dlouhé dráhy a zvláštně gumový chod. Hlavice páky ale padne lépe do ruky.
    Šestistupňový manuál grandlandu má dlouhé dráhy a zvláštně gumový chod. Hlavice páky ale padne lépe do ruky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální rozhraní je prakticky stejné jako u jiných modelů značky. Rovněž pochází od Stellantisu, má příjemné rozlišení a rychlost, občas ale protestuje.
    Multimediální rozhraní je prakticky stejné jako u jiných modelů značky. Rovněž pochází od Stellantisu, má příjemné rozlišení a rychlost, občas ale protestuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Grandland si sice převzal multimédia od Stellantisu, ponechal si však původní samostatný panel klimatizace ještě z dob General Motors.
    Grandland si sice převzal multimédia od Stellantisu, ponechal si však původní samostatný panel klimatizace ještě z dob General Motors.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pokud máte zdání, že se sem vejde telefon, pak máte buďto iPhone 4, nebo slabou prostorovou představivost, stejně jako konstruktéři Opelu.
    Pokud máte zdání, že se sem vejde telefon, pak máte buďto iPhone 4, nebo slabou prostorovou představivost, stejně jako konstruktéři Opelu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu v opelu potěší velkorysá šířka interiéru, vzadu ale přijde studená sprcha v podobě malého prostoru pro kolena pasažérů.
    Vpředu v opelu potěší velkorysá šířka interiéru, vzadu ale přijde studená sprcha v podobě malého prostoru pro kolena pasažérů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Grandlandu nepomáhá ani delší rozvor, ani vzpřímenější sezení vzadu. Potěší výborná sedadla s prodloužitelným sedákem.
    Grandlandu nepomáhá ani delší rozvor, ani vzpřímenější sezení vzadu. Potěší výborná sedadla s prodloužitelným sedákem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel se při vyhýbacím manévru cítí jako doma, dobře odladěný podvozek profi tuje i z většího rozchodu kol vpředu i vzadu
    Opel se při vyhýbacím manévru cítí jako doma, dobře odladěný podvozek profi tuje i z většího rozchodu kol vpředu i vzadu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Imperial Snowdragon UHP, 225/55 R18
    Pneumatiky v testu: Imperial Snowdragon UHP, 225/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr opelu má objem 514 litrů, pravidelný tvar, praktické kapsy a slušnou šířku. Je také vyšší než ten v renaultu, po sklopení sedadel nabídne až 1652 litrů.
    Kufr opelu má objem 514 litrů, pravidelný tvar, praktické kapsy a slušnou šířku. Je také vyšší než ten v renaultu, po sklopení sedadel nabídne až 1652 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rezervu zde nelze mít.
    Rezervu zde nelze mít.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Udatný tříválec 1.2 Turbo je s 96 kW a 230 Nm na takto velké a vysoké auto prostě slabý. Na okreskách ale potěší spotřebou.
    Udatný tříválec 1.2 Turbo je s 96 kW a 230 Nm na takto velké a vysoké auto prostě slabý. Na okreskách ale potěší spotřebou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ve specifikaci GS má grandland černě lakované ráfky o velikosti 18“ s rozumným profi lem pneumatiky
    Ve specifikaci GS má grandland černě lakované ráfky o velikosti 18“ s rozumným profi lem pneumatiky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Světlomety opelu byly v našem případě nejdražší, tedy Matrix LED. Připlácí se za ně 27 000 Kč.
    Světlomety opelu byly v našem případě nejdražší, tedy Matrix LED. Připlácí se za ně 27 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opel Grandland 1.2 Turbo
    Opel Grandland 1.2 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
    Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
    Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska australu jako by přišla z jiného segmentu. Jsou zde velmi kvalitní materiály, jejich zpracování je špičkové až prémiové. Náladové osvětlení je ve standardu.
    Palubní deska australu jako by přišla z jiného segmentu. Jsou zde velmi kvalitní materiály, jejich zpracování je špičkové až prémiové. Náladové osvětlení je ve standardu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ručně řazená převodovka australu je se svými dlouhými, ale přesnými drahami standardem renaultu. Chod spojkového pedálu je zvláštně lehký.
    Ručně řazená převodovka australu je se svými dlouhými, ale přesnými drahami standardem renaultu. Chod spojkového pedálu je zvláštně lehký.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • 12“ displej multimediálního systému je na základní výbavu velice působivý. Má rychlé reakce, skvělý software a vynikající navigaci. Bude to tím, že je od Googlu.
    12“ displej multimediálního systému je na základní výbavu velice působivý. Má rychlé reakce, skvělý software a vynikající navigaci. Bude to tím, že je od Googlu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Austral díky svému obřímu displeji samostatným panelem klimatizace nedisponuje. Ovládání je však fyzické a dělá se těmito tlačítky.
    Austral díky svému obřímu displeji samostatným panelem klimatizace nedisponuje. Ovládání je však fyzické a dělá se těmito tlačítky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault nabízí přihrádku, do které se vejde i mobilní telefon, dokonce se v ní i nabíjí.
    Renault nabízí přihrádku, do které se vejde i mobilní telefon, dokonce se v ní i nabíjí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Prostorová nabídka na předních sedačkách není tak velkorysá jako v případě opelu, vzadu je ale situace mnohem lepší.
    Prostorová nabídka na předních sedačkách není tak velkorysá jako v případě opelu, vzadu je ale situace mnohem lepší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Redaktor výšky 181 cm si za sebe sedne s rezervou, zadní lavice je posuvná v rozsahu 16 cm. Sedadla jsou pohodlná, i když to jejich hlavové opěrky na pohled zrovna nenaznačují.
    Redaktor výšky 181 cm si za sebe sedne s rezervou, zadní lavice je posuvná v rozsahu 16 cm. Sedadla jsou pohodlná, i když to jejich hlavové opěrky na pohled zrovna nenaznačují.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault by možná ukázal své manévrovací dovednosti ve vyšších rychlostech, ale stabilizace ho prudce zbrzdí již na začátku manévru
    Renault by možná ukázal své manévrovací dovednosti ve vyšších rychlostech, ale stabilizace ho prudce zbrzdí již na začátku manévru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P, 205/55 R19
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P, 205/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník renaultu pojme od 487 do 575 litrů dle polohy zadní lavice. Po jejím sklopení naroste až na 1539, respektive 1621 litrů.
    Zavazadelník renaultu pojme od 487 do 575 litrů dle polohy zadní lavice. Po jejím sklopení naroste až na 1539, respektive 1621 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Obě auta mají stejnou výšku nakládací hrany.
    Obě auta mají stejnou výšku nakládací hrany.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hodnoty 104 kW a 260 Nm hýbou s francouzským SUV o kousek lépe, než to dokáže dvanáctistovka s opelem. Stále je tu však prostor pro zlepšení.
    Hodnoty 104 kW a 260 Nm hýbou s francouzským SUV o kousek lépe, než to dokáže dvanáctistovka s opelem. Stále je tu však prostor pro zlepšení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault již ve standardu obouvá 19“ kola s povážlivě nízkým profi lem. Filtraci nerovností příliš nepomáhají.
    Renault již ve standardu obouvá 19“ kola s povážlivě nízkým profi lem. Filtraci nerovností příliš nepomáhají.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral 1.3 TCe 140
    Renault Austral 1.3 TCe 140| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Světlomety renaultu jsou ve standardu adaptivní a s technologií LED, matrixová světla jsou k dispozici až ve vyšších výbavách. Zvenčí ale vypadají stejně.
    Světlomety renaultu jsou ve standardu adaptivní a s technologií LED, matrixová světla jsou k dispozici až ve vyšších výbavách. Zvenčí ale vypadají stejně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
Palubní deska grandlandu dostala s faceliftem opticky sdružený přístrojový panel s multimédii, takzvaný Pure Panel. Zbytek interiéru ale zůstal prakticky beze změny.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Šestistupňový manuál grandlandu má dlouhé dráhy a zvláštně gumový chod. Hlavice páky ale padne lépe do ruky.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Multimediální rozhraní je prakticky stejné jako u jiných modelů značky. Rovněž pochází od Stellantisu, má příjemné rozlišení a rychlost, občas ale protestuje.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Grandland si sice převzal multimédia od Stellantisu, ponechal si však původní samostatný panel klimatizace ještě z dob General Motors.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Pokud máte zdání, že se sem vejde telefon, pak máte buďto iPhone 4, nebo slabou prostorovou představivost, stejně jako konstruktéři Opelu.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Vpředu v opelu potěší velkorysá šířka interiéru, vzadu ale přijde studená sprcha v podobě malého prostoru pro kolena pasažérů.
Grandlandu nepomáhá ani delší rozvor, ani vzpřímenější sezení vzadu. Potěší výborná sedadla s prodloužitelným sedákem.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel se při vyhýbacím manévru cítí jako doma, dobře odladěný podvozek profi tuje i z většího rozchodu kol vpředu i vzadu
Opel Grandland 1.2 Turbo
Pneumatiky v testu: Imperial Snowdragon UHP, 225/55 R18
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Opel Grandland 1.2 Turbo
Kufr opelu má objem 514 litrů, pravidelný tvar, praktické kapsy a slušnou šířku. Je také vyšší než ten v renaultu, po sklopení sedadel nabídne až 1652 litrů.
Rezervu zde nelze mít.
Udatný tříválec 1.2 Turbo je s 96 kW a 230 Nm na takto velké a vysoké auto prostě slabý. Na okreskách ale potěší spotřebou.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Ve specifikaci GS má grandland černě lakované ráfky o velikosti 18“ s rozumným profi lem pneumatiky
Světlomety opelu byly v našem případě nejdražší, tedy Matrix LED. Připlácí se za ně 27 000 Kč.
Opel Grandland 1.2 Turbo
Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
Palubní deska australu jako by přišla z jiného segmentu. Jsou zde velmi kvalitní materiály, jejich zpracování je špičkové až prémiové. Náladové osvětlení je ve standardu.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Ručně řazená převodovka australu je se svými dlouhými, ale přesnými drahami standardem renaultu. Chod spojkového pedálu je zvláštně lehký.
Renault Austral 1.3 TCe 140
12“ displej multimediálního systému je na základní výbavu velice působivý. Má rychlé reakce, skvělý software a vynikající navigaci. Bude to tím, že je od Googlu.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Austral díky svému obřímu displeji samostatným panelem klimatizace nedisponuje. Ovládání je však fyzické a dělá se těmito tlačítky.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault nabízí přihrádku, do které se vejde i mobilní telefon, dokonce se v ní i nabíjí.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Prostorová nabídka na předních sedačkách není tak velkorysá jako v případě opelu, vzadu je ale situace mnohem lepší.
Redaktor výšky 181 cm si za sebe sedne s rezervou, zadní lavice je posuvná v rozsahu 16 cm. Sedadla jsou pohodlná, i když to jejich hlavové opěrky na pohled zrovna nenaznačují.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault by možná ukázal své manévrovací dovednosti ve vyšších rychlostech, ale stabilizace ho prudce zbrzdí již na začátku manévru
Renault Austral 1.3 TCe 140
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P, 205/55 R19
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault Austral 1.3 TCe 140
Zavazadelník renaultu pojme od 487 do 575 litrů dle polohy zadní lavice. Po jejím sklopení naroste až na 1539, respektive 1621 litrů.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Obě auta mají stejnou výšku nakládací hrany.
Hodnoty 104 kW a 260 Nm hýbou s francouzským SUV o kousek lépe, než to dokáže dvanáctistovka s opelem. Stále je tu však prostor pro zlepšení.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Renault již ve standardu obouvá 19“ kola s povážlivě nízkým profi lem. Filtraci nerovností příliš nepomáhají.
Renault Austral 1.3 TCe 140
Světlomety renaultu jsou ve standardu adaptivní a s technologií LED, matrixová světla jsou k dispozici až ve vyšších výbavách. Zvenčí ale vypadají stejně.