Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140 – Generační záležitost
72
/
84
Prohlédnout znovu
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140 – Generační záležitost
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo vs. Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít opelu disponuje i kruhovým zobrazením tachometru a otáčkoměru, což bývá novějším modelům již zapovězeno.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska grandlandu dostala s faceliftem opticky sdružený přístrojový panel s multimédii, takzvaný Pure Panel. Zbytek interiéru ale zůstal prakticky beze změny.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Šestistupňový manuál grandlandu má dlouhé dráhy a zvláštně gumový chod. Hlavice páky ale padne lépe do ruky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální rozhraní je prakticky stejné jako u jiných modelů značky. Rovněž pochází od Stellantisu, má příjemné rozlišení a rychlost, občas ale protestuje.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Grandland si sice převzal multimédia od Stellantisu, ponechal si však původní samostatný panel klimatizace ještě z dob General Motors.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pokud máte zdání, že se sem vejde telefon, pak máte buďto iPhone 4, nebo slabou prostorovou představivost, stejně jako konstruktéři Opelu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu v opelu potěší velkorysá šířka interiéru, vzadu ale přijde studená sprcha v podobě malého prostoru pro kolena pasažérů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Grandlandu nepomáhá ani delší rozvor, ani vzpřímenější sezení vzadu. Potěší výborná sedadla s prodloužitelným sedákem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel se při vyhýbacím manévru cítí jako doma, dobře odladěný podvozek profi tuje i z většího rozchodu kol vpředu i vzadu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Imperial Snowdragon UHP, 225/55 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr opelu má objem 514 litrů, pravidelný tvar, praktické kapsy a slušnou šířku. Je také vyšší než ten v renaultu, po sklopení sedadel nabídne až 1652 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rezervu zde nelze mít.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Udatný tříválec 1.2 Turbo je s 96 kW a 230 Nm na takto velké a vysoké auto prostě slabý. Na okreskách ale potěší spotřebou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ve specifikaci GS má grandland černě lakované ráfky o velikosti 18“ s rozumným profi lem pneumatiky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Světlomety opelu byly v našem případě nejdražší, tedy Matrix LED. Připlácí se za ně 27 000 Kč.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Opel Grandland 1.2 Turbo
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový panel je podobný těm starším od Renaultu, jen vylepšený, aby s ním pasoval. Potěšil nás piktogram autíčka, který brzdí a bliká tak, jak to v reálném čase dělá i auto.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska australu jako by přišla z jiného segmentu. Jsou zde velmi kvalitní materiály, jejich zpracování je špičkové až prémiové. Náladové osvětlení je ve standardu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ručně řazená převodovka australu je se svými dlouhými, ale přesnými drahami standardem renaultu. Chod spojkového pedálu je zvláštně lehký.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
12“ displej multimediálního systému je na základní výbavu velice působivý. Má rychlé reakce, skvělý software a vynikající navigaci. Bude to tím, že je od Googlu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Austral díky svému obřímu displeji samostatným panelem klimatizace nedisponuje. Ovládání je však fyzické a dělá se těmito tlačítky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault nabízí přihrádku, do které se vejde i mobilní telefon, dokonce se v ní i nabíjí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Prostorová nabídka na předních sedačkách není tak velkorysá jako v případě opelu, vzadu je ale situace mnohem lepší.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Redaktor výšky 181 cm si za sebe sedne s rezervou, zadní lavice je posuvná v rozsahu 16 cm. Sedadla jsou pohodlná, i když to jejich hlavové opěrky na pohled zrovna nenaznačují.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault by možná ukázal své manévrovací dovednosti ve vyšších rychlostech, ale stabilizace ho prudce zbrzdí již na začátku manévru
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P, 205/55 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník renaultu pojme od 487 do 575 litrů dle polohy zadní lavice. Po jejím sklopení naroste až na 1539, respektive 1621 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Obě auta mají stejnou výšku nakládací hrany.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hodnoty 104 kW a 260 Nm hýbou s francouzským SUV o kousek lépe, než to dokáže dvanáctistovka s opelem. Stále je tu však prostor pro zlepšení.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault již ve standardu obouvá 19“ kola s povážlivě nízkým profi lem. Filtraci nerovností příliš nepomáhají.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral 1.3 TCe 140
|
Svět motorů/Michal Kollert
Světlomety renaultu jsou ve standardu adaptivní a s technologií LED, matrixová světla jsou k dispozici až ve vyšších výbavách. Zvenčí ale vypadají stejně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid