Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
9
/
17
Prohlédnout znovu
Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
|
acz
Za sedadly se v těsné blízkosti nacházela přepážka
|
acz
Za sedadly se v těsné blízkosti nacházela přepážka
|
acz
Průchod skrze přepážku dovoloval převoz předmětů dlouhých až 3,75 m
|
acz
Systém Start-stop bylo například během pomalé jízdy v koloně možné vypnout
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce zobrazující situaci na pravé straně vozidla zaslouží maximální pochvalu
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Nákladový prostor měl velmi nízkou vstupní hranu
|
acz
Kotvicí oka se nacházela také uprostřed výšky a pod stropem nákladového prostoru
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly šlapal jako hodinky
|
acz
Filtr pevných částic velmi blízko motoru se dobře vypaluje
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany