Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
Karosář je řemeslo, pro které musíte mít vlohy. Pokud vám to na fotkách připadá jako snadné, tak věřte, že v reálu je to pěkný kumšt.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejlepší je vytlačit poškození zevnitř. K tomu slouží takzvané dráty – tedy různě tvarované vyrovnávací háky. Karosář musí mít tvarovou představivost.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolové šrouby
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc