Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
4
/
12
Prohlédnout znovu
Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
Karosář je řemeslo, pro které musíte mít vlohy. Pokud vám to na fotkách připadá jako snadné, tak věřte, že v reálu je to pěkný kumšt.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejlepší je vytlačit poškození zevnitř. K tomu slouží takzvané dráty – tedy různě tvarované vyrovnávací háky. Karosář musí mít tvarovou představivost.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolové šrouby
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků