Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
9
/
12
Prohlédnout znovu
Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
Karosář je řemeslo, pro které musíte mít vlohy. Pokud vám to na fotkách připadá jako snadné, tak věřte, že v reálu je to pěkný kumšt.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejlepší je vytlačit poškození zevnitř. K tomu slouží takzvané dráty – tedy různě tvarované vyrovnávací háky. Karosář musí mít tvarovou představivost.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolové šrouby
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Kam po škole, když ještě nemáš zkušenosti? Máme skvělý tip