Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
10
/
12
Prohlédnout znovu
Oprava poškozených prahů: Měnit, nebo raději vyrovnat?
Karosář je řemeslo, pro které musíte mít vlohy. Pokud vám to na fotkách připadá jako snadné, tak věřte, že v reálu je to pěkný kumšt.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejlepší je vytlačit poškození zevnitř. K tomu slouží takzvané dráty – tedy různě tvarované vyrovnávací háky. Karosář musí mít tvarovou představivost.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oprava poškozených prahů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolové šrouby
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena