Oslava 120 let Fiatu v Praze: Na zahradní slavnost dorazilo 280 klasiků!
5
/
90
Prohlédnout znovu
Oslava 120 let Fiatu v Praze: Na zahradní slavnost dorazilo 280 klasiků!
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrobílou raritu Fiat 600 Multipla z našich stránek znáte. Nyní vyšlo najevo, že má v Česku další dva sourozence.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Brazilské fiorino na bázi typu 147 slouží jako cestovatelský speciál. Loni dojelo po ose až na Sicílii. A další italskou výpravu má v plánu uskutečnit ještě letos.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kupé řady 124 je u nás jako šafránu. V Troji se blýskla hned čtyři.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned dvě auta v expozici označené 1980-1994 pocházejí ze soukromého archivu redaktora Světa motorů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Odstrašující příklad představovalo torzo Fiatu 850 Berlina. Před třemi lety se v něm cestou ze srazu čelně střetla čtyřčlenná rodina s octavií. Všichni naštěstí přežili a do Troji dorazili.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S naaranžováním některých zátiší si dali majitelé značnou práci
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Italskou produkci minulého století zastupoval typ 126, a to včetně málo známého modelu BIS (vzadu)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mezi příslušenstvím u nás zvítězil stylový přívěs za Fiatem 500 – vyrobený rovněž z pětistovky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tmavý Fiat 130 v popředí má velmi zajímavou minulost. Sílu jeho motoru a pohodlí podvozku si totiž kdysi užíval Karel Gott.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejmladší exponát představoval jeden z posledních Fiatů Punto, vyrobený v roce 2018
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?