120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrobílou raritu Fiat 600 Multipla z našich stránek znáte. Nyní vyšlo najevo, že má v Česku další dva sourozence.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Brazilské fiorino na bázi typu 147 slouží jako cestovatelský speciál. Loni dojelo po ose až na Sicílii. A další italskou výpravu má v plánu uskutečnit ještě letos.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kupé řady 124 je u nás jako šafránu. V Troji se blýskla hned čtyři.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned dvě auta v expozici označené 1980-1994 pocházejí ze soukromého archivu redaktora Světa motorů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Odstrašující příklad představovalo torzo Fiatu 850 Berlina. Před třemi lety se v něm cestou ze srazu čelně střetla čtyřčlenná rodina s octavií. Všichni naštěstí přežili a do Troji dorazili.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
S naaranžováním některých zátiší si dali majitelé značnou práci|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Italskou produkci minulého století zastupoval typ 126, a to včetně málo známého modelu BIS (vzadu)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mezi příslušenstvím u nás zvítězil stylový přívěs za Fiatem 500 – vyrobený rovněž z pětistovky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Tmavý Fiat 130 v popředí má velmi zajímavou minulost. Sílu jeho motoru a pohodlí podvozku si totiž kdysi užíval Karel Gott.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejmladší exponát představoval jeden z posledních Fiatů Punto, vyrobený v roce 2018|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek