Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl