Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost

1/44
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
    Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
    Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
    Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
    Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
    Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW F 900 XR
    BMW F 900 XR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR