Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
11
/
44
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu