Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
16
/
44
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý