Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
20
/
44
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre