Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
21
/
44
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?