Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
24
/
44
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme BMW F 900 XR: Univerzální radost
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Za navigaci si připlatíte, zato za všech podmínek skvěle čitelný barevný displej TFT je součástí standardní výbavy
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Nenechte se oklamat o něco vyššími zdvihy pérování. XR je díky sedmnáctipalcovým kolům ryze silničním strojem, jehož jediného přímého konkurenta představuje Yamaha Tracer.
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
Přední štít můžete pohodlně dvoupolohově nastavit i během jízdy, přičemž horní poloha zajistí slušný komfort také při vyšších rychlostech. A to i přes to, že součástí příplatkové závodní červené je nižší sportovnější plexi (a zlatá přední vidlice).
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Cestovní obutí a pohodlné odpružení, na druhou stranu velmi dobré brzdy (i vzadu) a stabilní masivní kyvná vidlice
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW F 900 XR
|
Svět motorů/David Rajdl
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu