Otestovali jsme čínskou motorku CF Moto 650GT: Výletník za hubičku
1
/
18
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme čínskou motorku CF Moto 650GT: Výletník za hubičku
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Moderní displej TFT s vysokým rozlišením automaticky přepíná mezi denním a nočním módem podle intenzity světla. Nepochopitelně neukazuje spotřebu ani dojezd.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Standardem je účinné, výškově stavitelné plexi, stačí ručně povolit dvě matky
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za bezkonkurenčních 6000 Kč nabízí CF Moto dvojici kufrů Shad, každý o objemu 36 litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec má krásně sytý zvuk a podmanivý charakter. Výkon 46 kW a točivý moment 58,5 Nm neoslní a ve spojení s vyšší hmotností stroje zajišťují spíš průměrnou dynamiku. U turistické motorky potěší jemná odezva na plyn a vyvážený chod.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo nám nejdřív přišlo na cesťák trochu tužší, ale po delší cestě se ukázalo pohodlné
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy J.Juan pracují bezproblémově, k našemu překvapení má GT navzdory nízké cenovce standardně pancéřované hadice
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zrcátka jsou efektně uchycená nízko na kapotáži, spíš než provoz za sebou jsme v nich ale viděli vlastní ramena
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na palubě nechybí zásuvka na 12V a konektory USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na palubě nechybí zásuvka na 12V a konektory USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků