Otestovali jsme čínskou motorku CF Moto 650GT: Výletník za hubičku
6
/
18
Prohlédnout znovu
Otestovali jsme čínskou motorku CF Moto 650GT: Výletník za hubičku
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Moderní displej TFT s vysokým rozlišením automaticky přepíná mezi denním a nočním módem podle intenzity světla. Nepochopitelně neukazuje spotřebu ani dojezd.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Standardem je účinné, výškově stavitelné plexi, stačí ručně povolit dvě matky
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za bezkonkurenčních 6000 Kč nabízí CF Moto dvojici kufrů Shad, každý o objemu 36 litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec má krásně sytý zvuk a podmanivý charakter. Výkon 46 kW a točivý moment 58,5 Nm neoslní a ve spojení s vyšší hmotností stroje zajišťují spíš průměrnou dynamiku. U turistické motorky potěší jemná odezva na plyn a vyvážený chod.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo nám nejdřív přišlo na cesťák trochu tužší, ale po delší cestě se ukázalo pohodlné
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy J.Juan pracují bezproblémově, k našemu překvapení má GT navzdory nízké cenovce standardně pancéřované hadice
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zrcátka jsou efektně uchycená nízko na kapotáži, spíš než provoz za sebou jsme v nich ale viděli vlastní ramena
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na palubě nechybí zásuvka na 12V a konektory USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na palubě nechybí zásuvka na 12V a konektory USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto 650GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8