Packard 120 (1935–1941): Luxus za 1000 dolarů

14/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kabriolet Packard 120 Victoria z roku 1940 navrhl Howard „Dutch“ Darrin.
    Kabriolet Packard 120 Victoria z roku 1940 navrhl Howard „Dutch“ Darrin. | Zdroj: Packard
  • Kabriolet Packard 120 Convertible Coupe z roku 1935. Náhradní 16palcové kolo bylo umístěno v krytu po straně kapoty motoru.
    Kabriolet Packard 120 Convertible Coupe z roku 1935. Náhradní 16palcové kolo bylo umístěno v krytu po straně kapoty motoru.| Zdroj: Packard
  • Sedan Packard 120 se čtyřmi bočními okny měl přední dveře otevírané po směru jízdy.
    Sedan Packard 120 se čtyřmi bočními okny měl přední dveře otevírané po směru jízdy.| Zdroj: Packard
  • Touring Sedan se šesti bočními okny měl všechny dveře se závěsy vzadu, otevírané „sebevražedně“ proti směru jízdy.
    Touring Sedan se šesti bočními okny měl všechny dveře se závěsy vzadu, otevírané „sebevražedně“ proti směru jízdy.| Zdroj: Packard
  • Kabriolet Packard 120 měl tu čest být v roce 1936 oficiálním zaváděcím vozem slavného závodu Indy 500.
    Kabriolet Packard 120 měl tu čest být v roce 1936 oficiálním zaváděcím vozem slavného závodu Indy 500.| Zdroj: Packard
  • V roce 1936 byla nabídka modelů Packard 120 rozšířena o čtyřdveřový kabriolet Convertible Sedan, který se s cenou 1 395 dolarů stal nejdražším modelem celé řady.
    V roce 1936 byla nabídka modelů Packard 120 rozšířena o čtyřdveřový kabriolet Convertible Sedan, který se s cenou 1 395 dolarů stal nejdražším modelem celé řady.| Zdroj: Packard
  • Zavazadelník byl přístupný nahoru vyklápěným víkem. Větší zavazadla mohla být umístěna na sklopném nosiči nad zadním nárazníkem.
    Zavazadelník byl přístupný nahoru vyklápěným víkem. Větší zavazadla mohla být umístěna na sklopném nosiči nad zadním nárazníkem.| Zdroj: Packard
  • Packard 120 z roku 1936 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji před volantem.
    Packard 120 z roku 1936 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji před volantem.| Zdroj: Packard
  • Řadový osmiválec s hliníkovou hlavou a ventilovým rozvodem SV měl pod kapotou spoustu místa. Vešly se tam i trubkové houkačky.
    Řadový osmiválec s hliníkovou hlavou a ventilovým rozvodem SV měl pod kapotou spoustu místa. Vešly se tam i trubkové houkačky. | Zdroj: Packard
  • Všechny modely Packard 120 měly svislou masku chladiče typického tvaru s horním obloukem splývajícím s kapotou a kapkovité světlomety umístěné mezi maskou a blatníky.
    Všechny modely Packard 120 měly svislou masku chladiče typického tvaru s horním obloukem splývajícím s kapotou a kapkovité světlomety umístěné mezi maskou a blatníky.| Zdroj: Packard
  • Karoserii dvoudveřového kabrioletu Packard 120 Convertible Victoria navrhla a zhotovila karosárna LeBaron.
    Karoserii dvoudveřového kabrioletu Packard 120 Convertible Victoria navrhla a zhotovila karosárna LeBaron.| Zdroj: Packard
  • Kapotu zdobilo víko chladiče se soškou ženy s křídly držící před sebou kolo.
    Kapotu zdobilo víko chladiče se soškou ženy s křídly držící před sebou kolo.| Zdroj: Packard
  • V modelovém roce 1936 byl objem osmiválce zvýšen na 4,6 litru. Výkon 122 koní stačil na dosažení rychlosti až 137 km/h.
    V modelovém roce 1936 byl objem osmiválce zvýšen na 4,6 litru. Výkon 122 koní stačil na dosažení rychlosti až 137 km/h.| Zdroj: Packard
  • Na prodlouženém podvozku Packardu 120 stavěla karosárna A. J. Miller z Bellefontaine (Ohio) prostorné sanitní vozy.
    Na prodlouženém podvozku Packardu 120 stavěla karosárna A. J. Miller z Bellefontaine (Ohio) prostorné sanitní vozy.| Zdroj: Packard
  • V modelovém roce 1937 dostaly Packardy 120 modernější palubní desku s velkým kruhovým rychloměrem vlevo a hodinami vpravo.
    V modelovém roce 1937 dostaly Packardy 120 modernější palubní desku s velkým kruhovým rychloměrem vlevo a hodinami vpravo.| Zdroj: Packard
  • V roce 1937 se Packard 120 nabízel ve dvou úrovních výbavy C a CD. V následujícím roce se Packard 120 prodával pod označením Packard Eight.
    V roce 1937 se Packard 120 nabízel ve dvou úrovních výbavy C a CD. V následujícím roce se Packard 120 prodával pod označením Packard Eight.| Zdroj: Packard
  • Darrinův Packard 120 neměl mezi blatníky stupačky a měl zakrytá zadní kola.
    Darrinův Packard 120 neměl mezi blatníky stupačky a měl zakrytá zadní kola.| Zdroj: Packard
  • Kabriolet Packard 120 z roku 1941 byl k vidění v roce 2008 na výstavě veteránů v Křižíkově pavilonu na pražském výstavišti.
    Kabriolet Packard 120 z roku 1941 byl k vidění v roce 2008 na výstavě veteránů v Křižíkově pavilonu na pražském výstavišti.| Zdroj: Packard
  • Zajímavé kupé Packard 120 Custom Aero-Coupe z roku 1941 mělo splývavou záď a světlomety zapuštěné do kapkovitých blatníků.
    Zajímavé kupé Packard 120 Custom Aero-Coupe z roku 1941 mělo splývavou záď a světlomety zapuštěné do kapkovitých blatníků.| Zdroj: Packard
  • Výroba Packardů 120 byla ukončena v roce 1941 se vstupem Spojených států do války.
    Výroba Packardů 120 byla ukončena v roce 1941 se vstupem Spojených států do války.| Zdroj: Packard
Kabriolet Packard 120 Victoria z roku 1940 navrhl Howard „Dutch“ Darrin.
Kabriolet Packard 120 Convertible Coupe z roku 1935. Náhradní 16palcové kolo bylo umístěno v krytu po straně kapoty motoru.
Sedan Packard 120 se čtyřmi bočními okny měl přední dveře otevírané po směru jízdy.
Touring Sedan se šesti bočními okny měl všechny dveře se závěsy vzadu, otevírané „sebevražedně“ proti směru jízdy.
Kabriolet Packard 120 měl tu čest být v roce 1936 oficiálním zaváděcím vozem slavného závodu Indy 500.
V roce 1936 byla nabídka modelů Packard 120 rozšířena o čtyřdveřový kabriolet Convertible Sedan, který se s cenou 1 395 dolarů stal nejdražším modelem celé řady.
Zavazadelník byl přístupný nahoru vyklápěným víkem. Větší zavazadla mohla být umístěna na sklopném nosiči nad zadním nárazníkem.
Packard 120 z roku 1936 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji před volantem.
Řadový osmiválec s hliníkovou hlavou a ventilovým rozvodem SV měl pod kapotou spoustu místa. Vešly se tam i trubkové houkačky.
Všechny modely Packard 120 měly svislou masku chladiče typického tvaru s horním obloukem splývajícím s kapotou a kapkovité světlomety umístěné mezi maskou a blatníky.
Karoserii dvoudveřového kabrioletu Packard 120 Convertible Victoria navrhla a zhotovila karosárna LeBaron.
Kapotu zdobilo víko chladiče se soškou ženy s křídly držící před sebou kolo.
V modelovém roce 1936 byl objem osmiválce zvýšen na 4,6 litru. Výkon 122 koní stačil na dosažení rychlosti až 137 km/h.
Na prodlouženém podvozku Packardu 120 stavěla karosárna A. J. Miller z Bellefontaine (Ohio) prostorné sanitní vozy.
V modelovém roce 1937 dostaly Packardy 120 modernější palubní desku s velkým kruhovým rychloměrem vlevo a hodinami vpravo.
V roce 1937 se Packard 120 nabízel ve dvou úrovních výbavy C a CD. V následujícím roce se Packard 120 prodával pod označením Packard Eight.
Darrinův Packard 120 neměl mezi blatníky stupačky a měl zakrytá zadní kola.
Kabriolet Packard 120 z roku 1941 byl k vidění v roce 2008 na výstavě veteránů v Křižíkově pavilonu na pražském výstavišti.
Zajímavé kupé Packard 120 Custom Aero-Coupe z roku 1941 mělo splývavou záď a světlomety zapuštěné do kapkovitých blatníků.
Výroba Packardů 120 byla ukončena v roce 1941 se vstupem Spojených států do války.