Packard 120 (1935–1941): Luxus za 1000 dolarů
15
/
20
Prohlédnout znovu
Packard 120 (1935–1941): Luxus za 1000 dolarů
Kabriolet Packard 120 Victoria z roku 1940 navrhl Howard „Dutch“ Darrin.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 Convertible Coupe z roku 1935. Náhradní 16palcové kolo bylo umístěno v krytu po straně kapoty motoru.
|
Packard
Sedan Packard 120 se čtyřmi bočními okny měl přední dveře otevírané po směru jízdy.
|
Packard
Touring Sedan se šesti bočními okny měl všechny dveře se závěsy vzadu, otevírané „sebevražedně“ proti směru jízdy.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 měl tu čest být v roce 1936 oficiálním zaváděcím vozem slavného závodu Indy 500.
|
Packard
V roce 1936 byla nabídka modelů Packard 120 rozšířena o čtyřdveřový kabriolet Convertible Sedan, který se s cenou 1 395 dolarů stal nejdražším modelem celé řady.
|
Packard
Zavazadelník byl přístupný nahoru vyklápěným víkem. Větší zavazadla mohla být umístěna na sklopném nosiči nad zadním nárazníkem.
|
Packard
Packard 120 z roku 1936 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji před volantem.
|
Packard
Řadový osmiválec s hliníkovou hlavou a ventilovým rozvodem SV měl pod kapotou spoustu místa. Vešly se tam i trubkové houkačky.
|
Packard
Všechny modely Packard 120 měly svislou masku chladiče typického tvaru s horním obloukem splývajícím s kapotou a kapkovité světlomety umístěné mezi maskou a blatníky.
|
Packard
Karoserii dvoudveřového kabrioletu Packard 120 Convertible Victoria navrhla a zhotovila karosárna LeBaron.
|
Packard
Kapotu zdobilo víko chladiče se soškou ženy s křídly držící před sebou kolo.
|
Packard
V modelovém roce 1936 byl objem osmiválce zvýšen na 4,6 litru. Výkon 122 koní stačil na dosažení rychlosti až 137 km/h.
|
Packard
Na prodlouženém podvozku Packardu 120 stavěla karosárna A. J. Miller z Bellefontaine (Ohio) prostorné sanitní vozy.
|
Packard
V modelovém roce 1937 dostaly Packardy 120 modernější palubní desku s velkým kruhovým rychloměrem vlevo a hodinami vpravo.
|
Packard
V roce 1937 se Packard 120 nabízel ve dvou úrovních výbavy C a CD. V následujícím roce se Packard 120 prodával pod označením Packard Eight.
|
Packard
Darrinův Packard 120 neměl mezi blatníky stupačky a měl zakrytá zadní kola.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 z roku 1941 byl k vidění v roce 2008 na výstavě veteránů v Křižíkově pavilonu na pražském výstavišti.
|
Packard
Zajímavé kupé Packard 120 Custom Aero-Coupe z roku 1941 mělo splývavou záď a světlomety zapuštěné do kapkovitých blatníků.
|
Packard
Výroba Packardů 120 byla ukončena v roce 1941 se vstupem Spojených států do války.
|
Packard
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid