Packard 120 (1935–1941): Luxus za 1000 dolarů
16
/
20
Prohlédnout znovu
Packard 120 (1935–1941): Luxus za 1000 dolarů
Kabriolet Packard 120 Victoria z roku 1940 navrhl Howard „Dutch“ Darrin.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 Convertible Coupe z roku 1935. Náhradní 16palcové kolo bylo umístěno v krytu po straně kapoty motoru.
|
Packard
Sedan Packard 120 se čtyřmi bočními okny měl přední dveře otevírané po směru jízdy.
|
Packard
Touring Sedan se šesti bočními okny měl všechny dveře se závěsy vzadu, otevírané „sebevražedně“ proti směru jízdy.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 měl tu čest být v roce 1936 oficiálním zaváděcím vozem slavného závodu Indy 500.
|
Packard
V roce 1936 byla nabídka modelů Packard 120 rozšířena o čtyřdveřový kabriolet Convertible Sedan, který se s cenou 1 395 dolarů stal nejdražším modelem celé řady.
|
Packard
Zavazadelník byl přístupný nahoru vyklápěným víkem. Větší zavazadla mohla být umístěna na sklopném nosiči nad zadním nárazníkem.
|
Packard
Packard 120 z roku 1936 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji před volantem.
|
Packard
Řadový osmiválec s hliníkovou hlavou a ventilovým rozvodem SV měl pod kapotou spoustu místa. Vešly se tam i trubkové houkačky.
|
Packard
Všechny modely Packard 120 měly svislou masku chladiče typického tvaru s horním obloukem splývajícím s kapotou a kapkovité světlomety umístěné mezi maskou a blatníky.
|
Packard
Karoserii dvoudveřového kabrioletu Packard 120 Convertible Victoria navrhla a zhotovila karosárna LeBaron.
|
Packard
Kapotu zdobilo víko chladiče se soškou ženy s křídly držící před sebou kolo.
|
Packard
V modelovém roce 1936 byl objem osmiválce zvýšen na 4,6 litru. Výkon 122 koní stačil na dosažení rychlosti až 137 km/h.
|
Packard
Na prodlouženém podvozku Packardu 120 stavěla karosárna A. J. Miller z Bellefontaine (Ohio) prostorné sanitní vozy.
|
Packard
V modelovém roce 1937 dostaly Packardy 120 modernější palubní desku s velkým kruhovým rychloměrem vlevo a hodinami vpravo.
|
Packard
V roce 1937 se Packard 120 nabízel ve dvou úrovních výbavy C a CD. V následujícím roce se Packard 120 prodával pod označením Packard Eight.
|
Packard
Darrinův Packard 120 neměl mezi blatníky stupačky a měl zakrytá zadní kola.
|
Packard
Kabriolet Packard 120 z roku 1941 byl k vidění v roce 2008 na výstavě veteránů v Křižíkově pavilonu na pražském výstavišti.
|
Packard
Zajímavé kupé Packard 120 Custom Aero-Coupe z roku 1941 mělo splývavou záď a světlomety zapuštěné do kapkovitých blatníků.
|
Packard
Výroba Packardů 120 byla ukončena v roce 1941 se vstupem Spojených států do války.
|
Packard
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy