Packard Hawk (1958): Posledním Packardem byl převlečený Studebaker

1/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Místo klasické masky chladiče měl Packard Hawk nízký zamřížovaný otvor, umístěný těsně nad předním nárazníkem a zabírajícím celou šířku vozu.
    Místo klasické masky chladiče měl Packard Hawk nízký zamřížovaný otvor, umístěný těsně nad předním nárazníkem a zabírajícím celou šířku vozu.| Zdroj: classic.com
  • Studebaker Golden Hawk se lišil od Packardu Hawk maskou chladiče, připomínající vozy Mercedes-Benz.
    Studebaker Golden Hawk se lišil od Packardu Hawk maskou chladiče, připomínající vozy Mercedes-Benz.| Zdroj: Karel Haas
  • Zadní ploutve i koncová světla měl Studebaker Golden Hawk stejná jako Packard Hawk. Měl však hladké víko kufru.
    Zadní ploutve i koncová světla měl Studebaker Golden Hawk stejná jako Packard Hawk. Měl však hladké víko kufru.| Zdroj: hymanltd.com
  • Packard Hawk 1958 měl užší přední nárazník s nástavci ve tvaru náboje.
    Packard Hawk 1958 měl užší přední nárazník s nástavci ve tvaru náboje.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Parádními ozdobami byly pneumatiky s bílými boky a šikmo posazené ploutve na zadních blatnících.
    Parádními ozdobami byly pneumatiky s bílými boky a šikmo posazené ploutve na zadních blatnících.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Těsně nad nízkou přední maskou byl umístěn nápis PACKARD a nad ním logo se stylizovaným jestřábem, který měl nahoru vztyčená křídla.
    Těsně nad nízkou přední maskou byl umístěn nápis PACKARD a nad ním logo se stylizovaným jestřábem, který měl nahoru vztyčená křídla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na kapotě měl Packard Hawk velký otvor k přívodu vzduchu ke kompresoru McCulloch.
    Na kapotě měl Packard Hawk velký otvor k přívodu vzduchu ke kompresoru McCulloch.| Zdroj: hymanltd.com
  • K široké mřížce, přivádějící vzduch k chladiči, se svažovala kapota motoru, vyklápěná směrem dopředu.
    K široké mřížce, přivádějící vzduch k chladiči, se svažovala kapota motoru, vyklápěná směrem dopředu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové čtyřmístné kupé Packard Hawk mělo stejný rozvor náprav jako Studebaker Golden Hawk a nepatrně větší vnější rozměry.
    Dvoudveřové čtyřmístné kupé Packard Hawk mělo stejný rozvor náprav jako Studebaker Golden Hawk a nepatrně větší vnější rozměry.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před dvouramenným volantem byly na palubní desce umístěny dva velké a pět malých kruhových ručkových přístrojů.
    Před dvouramenným volantem byly na palubní desce umístěny dva velké a pět malých kruhových ručkových přístrojů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední sedadla se sklopnými opěradly i zadní lavicová sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a horní část palubní desky.
    Přední sedadla se sklopnými opěradly i zadní lavicová sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a horní část palubní desky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní kola kupé Packard Hawk poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 4,7 litru.
    Zadní kola kupé Packard Hawk poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 4,7 litru.| Zdroj: hymanltd.com
  • Záď Packardu Hawk zdobila velká, šikmo umístěná křídla, vyrobená z laminátu a potažená metalizovaným filmem.
    Záď Packardu Hawk zdobila velká, šikmo umístěná křídla, vyrobená z laminátu a potažená metalizovaným filmem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Jediný existující kabriolet Packard Hawk vznikl úpravou z kupé, iniciovanou hlavním inženýrem ve společnosti Studebaker-Packard.
    Jediný existující kabriolet Packard Hawk vznikl úpravou z kupé, iniciovanou hlavním inženýrem ve společnosti Studebaker-Packard.| Zdroj: Wheelsage.org
Místo klasické masky chladiče měl Packard Hawk nízký zamřížovaný otvor, umístěný těsně nad předním nárazníkem a zabírajícím celou šířku vozu.
Studebaker Golden Hawk se lišil od Packardu Hawk maskou chladiče, připomínající vozy Mercedes-Benz.
Zadní ploutve i koncová světla měl Studebaker Golden Hawk stejná jako Packard Hawk. Měl však hladké víko kufru.
Packard Hawk 1958 měl užší přední nárazník s nástavci ve tvaru náboje.
Parádními ozdobami byly pneumatiky s bílými boky a šikmo posazené ploutve na zadních blatnících.
Těsně nad nízkou přední maskou byl umístěn nápis PACKARD a nad ním logo se stylizovaným jestřábem, který měl nahoru vztyčená křídla.
Na kapotě měl Packard Hawk velký otvor k přívodu vzduchu ke kompresoru McCulloch.
K široké mřížce, přivádějící vzduch k chladiči, se svažovala kapota motoru, vyklápěná směrem dopředu.
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Packard Hawk mělo stejný rozvor náprav jako Studebaker Golden Hawk a nepatrně větší vnější rozměry.
Před dvouramenným volantem byly na palubní desce umístěny dva velké a pět malých kruhových ručkových přístrojů.
Přední sedadla se sklopnými opěradly i zadní lavicová sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a horní část palubní desky.
Zadní kola kupé Packard Hawk poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 4,7 litru.
Záď Packardu Hawk zdobila velká, šikmo umístěná křídla, vyrobená z laminátu a potažená metalizovaným filmem.
Jediný existující kabriolet Packard Hawk vznikl úpravou z kupé, iniciovanou hlavním inženýrem ve společnosti Studebaker-Packard.