Místo klasické masky chladiče měl Packard Hawk nízký zamřížovaný otvor, umístěný těsně nad předním nárazníkem a zabírajícím celou šířku vozu.|
Zdroj: classic.com
Studebaker Golden Hawk se lišil od Packardu Hawk maskou chladiče, připomínající vozy Mercedes-Benz.|
Zdroj: Karel Haas
Zadní ploutve i koncová světla měl Studebaker Golden Hawk stejná jako Packard Hawk. Měl však hladké víko kufru.|
Zdroj: hymanltd.com
Packard Hawk 1958 měl užší přední nárazník s nástavci ve tvaru náboje.|
Zdroj: Wheelsage.org
Parádními ozdobami byly pneumatiky s bílými boky a šikmo posazené ploutve na zadních blatnících.|
Zdroj: Wheelsage.org
Těsně nad nízkou přední maskou byl umístěn nápis PACKARD a nad ním logo se stylizovaným jestřábem, který měl nahoru vztyčená křídla.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na kapotě měl Packard Hawk velký otvor k přívodu vzduchu ke kompresoru McCulloch.|
Zdroj: hymanltd.com
K široké mřížce, přivádějící vzduch k chladiči, se svažovala kapota motoru, vyklápěná směrem dopředu.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Packard Hawk mělo stejný rozvor náprav jako Studebaker Golden Hawk a nepatrně větší vnější rozměry.|
Zdroj: Wheelsage.org
Před dvouramenným volantem byly na palubní desce umístěny dva velké a pět malých kruhových ručkových přístrojů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Přední sedadla se sklopnými opěradly i zadní lavicová sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a horní část palubní desky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Zadní kola kupé Packard Hawk poháněl vidlicový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 4,7 litru.|
Zdroj: hymanltd.com
Záď Packardu Hawk zdobila velká, šikmo umístěná křídla, vyrobená z laminátu a potažená metalizovaným filmem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jediný existující kabriolet Packard Hawk vznikl úpravou z kupé, iniciovanou hlavním inženýrem ve společnosti Studebaker-Packard.|
Zdroj: Wheelsage.org