Packard Predictor (1956): Vůz snů od automobilky bez budoucnosti
10
/
15
Prohlédnout znovu
Packard Predictor (1956): Vůz snů od automobilky bez budoucnosti
Koncept Packard Predictor navrhl Dick Teague a výstavní premiéru měl v roce 1956 na autosalonu v Chicagu.
|
Karel Haas
Na Auto Show v Chicagu sklidil Packard Predictor zaslouženou pozornost.
|
Detroit Public Library
Zadní okno bylo posazeno mezi široké zadní sloupky svisle a mohlo být stiskem tlačítka částečně staženo.
|
Carstyling
Neobvyklou funkcí byly roletové zatahovací nerezové střešní díly, které usnadňovaly nastupování do nízkého vozu.
|
Allcarindex
Predictor byl velký dvoudveřový pětimístný hardtop s rozvorem náprav 3 099 mm a délkou 5 639 mm.
|
Packard
Přídi dominoval dopředu vysunutý chromovaný „nos“, schopný absorbovat drobné nárazy.
|
Detroit Public Library
Moderní interiér měl kožená sedadla a vodorovnou stupnici rychloměru před čtyřramenným volantem.
|
Conceptcarz
Kožená přední sedadla se při otevření dveří natočila a usnadňovala nastupování.
|
Form Trends
V noci svítila palubní deska a středový panel s rádiem jako vánoční stromeček.
|
Artstation
Packard Predictor měl nízké výřezy na bocích pro 15palcová kola.
|
Flickr
Hladkou příď nerušily světlomety umístěné pod kryty. Nad nárazníkem měl Predictor jemnou mřížku protaženou do boků až za dveře.
|
Car and Driver
Pod zadními světly byly do masivního nárazníku umístěny couvací světla a koncovky výfuku vyvedené do stran.
|
Car Style Critic
Koncept Packard Predictor byl častým hostem na soutěži elegance Amelia Island Concours.
|
Car and Driver
Na pracích při návrhu Predictoru se podílel rovněž mladý designer Fred Hudson, který vytvořil celou řadu svých vlastních návrhů.
|
Packard
Za návrh Predictoru byl odpovědný Richard Arthur Teague (1923–1991), od roku 1952 šéf stylistů Packardu.
|
Wikipedia
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků