Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
13
/
69
Prohlédnout znovu
Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky