Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
3
/
69
Prohlédnout znovu
Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria