Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
27
/
69
Prohlédnout znovu
Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?