Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
42
/
69
Prohlédnout znovu
Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu