Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
61
/
69
Prohlédnout znovu
Pamatujete na luxusní akční škodovky? Spojovala je fialová!
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire
|
Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.
|
Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip