Parkovací zóny v Praze? Systém začal fungovat už v roce 1996
6
/
15
Prohlédnout znovu
Parkovací zóny v Praze? Systém začal fungovat už v roce 1996
Toyota C-HR Hybrid
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkovací místa jsou obsazená možná hustěji, ale alespoň za ně nemusíte platit. Bohužel jen dočasně
|
Svět motorů
Co bude dál s modrými zónami
|
Svět motorů
Co bude dál s modrými zónami
|
Svět motorů
Monitorovací autíčka sbírající data o zaparkovaných autech jezdí i v době odstavení zón – získané údaje prý neslouží k ukládání pokut, ale čistě statistikám
|
Svět motorů
Monitorovací autíčka sbírající data o zaparkovaných autech jezdí i v době odstavení zón – získané údaje prý neslouží k ukládání pokut, ale čistě statistikám
|
Svět motorů
Monitorovací autíčka sbírající data o zaparkovaných autech jezdí i v době odstavení zón – získané údaje prý neslouží k ukládání pokut, ale čistě statistikám
|
Svět motorů
Monitorovací autíčka sbírající data o zaparkovaných autech jezdí i v době odstavení zón – získané údaje prý neslouží k ukládání pokut, ale čistě statistikám
|
Svět motorů
Vyhrazená místa pro parkování úředníků prý nebyla, nejsou a nebudou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Modře označená stání v klidových zónách daleko od uzlových bodů MHD, například v Libišské ulici, mají jen jednu úlohu – vytahat motoristům z kapes peníze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Peníze za parkovací karty se využívají jinde, nejsou ani na pořádné vyznačení modré lajny. Ta takhle vypadá po roce od instalace.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kamery měřicího vozidla zaznamenávají registrační tabulky všech aut, která v zóně parkují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rok s nenáviděnými zónami. Plaťte a mlčte
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrá zóna pro hybridy
|
auto.cz
Podpora elektromobilů v ČR: Zelené iluze, modrá skutečnost
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu