Peugeot 203 (1948–1960): Z Kapského Města do Paříže za 19 dní
11
/
20
Prohlédnout znovu
Peugeot 203 (1948–1960): Z Kapského Města do Paříže za 19 dní
V říjnu 1952 se začala vyrábět modernizovaná verze sedanu Peugeot 203 s větracími okénky v předních dveřích a větším zadním oknem ve splývavé zádi.
|
Karel Haas
Peugeot 203 byl prvním poválečným modelem francouzské automobilky a prvním se samonosnou ocelovou karoserií.
|
Karel Haas
Sedan Peugeot 203 měl světlomety zapuštěné do předních kapkovitých blatníků a širokou mřížku chladiče se sedmi vodorovnými lištami.
|
Karel Haas
Aerodynamickou čistotu trochu narušovaly vyčnívající závěsy dveří na sloupcích B.
|
Puzzle Factory
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny ve středu palubní desky. Později byl rychloměr přesunut před volant.
|
autorevue.cz
Zadní kola Peugeotu 203 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objemem 1,3 litru a výkonem 45 koní.
|
Wheelsage.org
Jistá francozská karosárna prováděla ve spolupráci s Peugeotem konverze sedanu 203 na polokabriolet Decouvrable se stahovací horní částí střechy
|
favcars.com
Pětidveřové kombi Peugeot 203 Break bylo oblíbené mezi taxikáři.
|
Wheelsage.org
Šestimístné kombi Peugeot 203 Familliale mělo tři řady sedadel.
|
Wheelsage.org
Specializovaná externí karosárna prováděla ve spolupráci s Peugeotem konverze sedanu 203 na dvoudveřový kabriolet.
|
Wheelsage.org
V letech 1951–56 bylo údajně vyrobeno přes 2 500 kabrioletů Peugeot 203 s plátěnou stahovací střechou.
|
Wheelsage.org
Na konci roku 1952 představil Peugeot dvoudveřové čtyřmístné kupé řady 203.
|
Wheelsage.org
Kupé se v základních rysech podobalo sedanu 203, včetně blatníků částečně vystupujících z obrysů karoserie.
|
Wheelsage.org
Kupé ale nesplnilo očekávání a zdaleka se neprodávalo tak dobře jako sedan, takže po vyrobení necelé tisícovky kusů bylo staženo z nabídky.
|
Wheelsage.org
Šestimístné kombi Peugeot 203 Familliale z roku 1952 už mělo v oknech předních dveří ventilační okénka.
|
Wheelsage.org
Od roku 1953 bylo vyčnívající víčko palivové nádrže na pravém zadním blatníku zapuštěno o několik centimetrů níže a bylo schováno pod otevírací klapkou.
|
Wheelsage.org
Modernizované provedení Peugeotu 203 se dalo snadno poznat podle většího zadního okna.
|
Wheelsage.org
Francouzská karosárna Émile Darl'mat vyrobila kolem 150 kabrioletů Peugeot 203 s ještě více „americkou“ maskou chladiče.
|
Wheelsage.org
Mezi užitkové verze Peugeotu 203 patřil také dvoudveřový pickup s nákladovým prostorem na zádi.
|
Tomáš Haas
Od roku 1959 byla ozdoba ve tvaru hlavy lva na přídi nahrazena plochým znakem s lvíčkem.
|
Wheelsage.org
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Klasická alternativa se sportovním šmrncem
Registrace nových aut v Německu za březen: Octavia mezi nejlepšími
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Nová Alfa Romeo Milano nečekaně končí! Protože není z Itálie
Opravitelné elektromobily často míří na šrotiště. Zbytečně
Renault Scenic E-Tech osobně: Prostorný interiér s chytrými detaily