V říjnu 1952 se začala vyrábět modernizovaná verze sedanu Peugeot 203 s větracími okénky v předních dveřích a větším zadním oknem ve splývavé zádi.|
Zdroj: Karel Haas
Peugeot 203 byl prvním poválečným modelem francouzské automobilky a prvním se samonosnou ocelovou karoserií.|
Zdroj: Karel Haas
Sedan Peugeot 203 měl světlomety zapuštěné do předních kapkovitých blatníků a širokou mřížku chladiče se sedmi vodorovnými lištami.|
Zdroj: Karel Haas
Aerodynamickou čistotu trochu narušovaly vyčnívající závěsy dveří na sloupcích B.|
Zdroj: Puzzle Factory
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny ve středu palubní desky. Později byl rychloměr přesunut před volant.|
Zdroj: autorevue.cz
Zadní kola Peugeotu 203 poháněl řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objemem 1,3 litru a výkonem 45 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jistá francozská karosárna prováděla ve spolupráci s Peugeotem konverze sedanu 203 na polokabriolet Decouvrable se stahovací horní částí střechy|
Zdroj: favcars.com
Pětidveřové kombi Peugeot 203 Break bylo oblíbené mezi taxikáři.|
Zdroj: Wheelsage.org
Šestimístné kombi Peugeot 203 Familliale mělo tři řady sedadel.|
Zdroj: Wheelsage.org
Specializovaná externí karosárna prováděla ve spolupráci s Peugeotem konverze sedanu 203 na dvoudveřový kabriolet.|
Zdroj: Wheelsage.org
V letech 1951–56 bylo údajně vyrobeno přes 2 500 kabrioletů Peugeot 203 s plátěnou stahovací střechou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na konci roku 1952 představil Peugeot dvoudveřové čtyřmístné kupé řady 203.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé se v základních rysech podobalo sedanu 203, včetně blatníků částečně vystupujících z obrysů karoserie.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé ale nesplnilo očekávání a zdaleka se neprodávalo tak dobře jako sedan, takže po vyrobení necelé tisícovky kusů bylo staženo z nabídky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Šestimístné kombi Peugeot 203 Familliale z roku 1952 už mělo v oknech předních dveří ventilační okénka.|
Zdroj: Wheelsage.org
Od roku 1953 bylo vyčnívající víčko palivové nádrže na pravém zadním blatníku zapuštěno o několik centimetrů níže a bylo schováno pod otevírací klapkou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Modernizované provedení Peugeotu 203 se dalo snadno poznat podle většího zadního okna.|
Zdroj: Wheelsage.org
Francouzská karosárna Émile Darl'mat vyrobila kolem 150 kabrioletů Peugeot 203 s ještě více „americkou“ maskou chladiče.|
Zdroj: Wheelsage.org
Mezi užitkové verze Peugeotu 203 patřil také dvoudveřový pickup s nákladovým prostorem na zádi.|
Zdroj: Tomáš Haas
Od roku 1959 byla ozdoba ve tvaru hlavy lva na přídi nahrazena plochým znakem s lvíčkem.|
Zdroj: Wheelsage.org