Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs. Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG – Elitní jednotka

21/81
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Lvíče má digitální přístrojový panel již v základu, ve vyšších specifikacích je ale projekční, nebo „3D“, jak jej označuje automobilka.
    Lvíče má digitální přístrojový panel již v základu, ve vyšších specifikacích je ale projekční, nebo „3D“, jak jej označuje automobilka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot ve svém interiéru používá imitaci uhlíkových vláken. I když má pořád od reálného kompozitu daleko, zde je alespoň tvrdý na dotyk. Ergonomicky je na tom palubní deska o kousek hůř, disponuje však větším množstvím měkčených materiálů.
    Peugeot ve svém interiéru používá imitaci uhlíkových vláken. I když má pořád od reálného kompozitu daleko, zde je alespoň tvrdý na dotyk. Ergonomicky je na tom palubní deska o kousek hůř, disponuje však větším množstvím měkčených materiálů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nový je volič shift-by-wire osmistupňového automatu od společnosti Aisin v peugeotu. Jeho systém start-stop občas zasahuje ještě během jízdy, což není příjemné. Vůz se pak v pomalé koloně sám se sebou hádá a nepříjemně při tom poskakuje.
    Nový je volič shift-by-wire osmistupňového automatu od společnosti Aisin v peugeotu. Jeho systém start-stop občas zasahuje ještě během jízdy, což není příjemné. Vůz se pak v pomalé koloně sám se sebou hádá a nepříjemně při tom poskakuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Klimatizace v 208 je ovládána výhradně displejem, kdy kliknutí na teplotu vždy přebije předcházející relaci a otevře samostatné menu, přestože by to šlo udělat tlačítky po stranách
    Klimatizace v 208 je ovládána výhradně displejem, kdy kliknutí na teplotu vždy přebije předcházející relaci a otevře samostatné menu, přestože by to šlo udělat tlačítky po stranách| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální prostředí Peugeotu 208 je podobné větším modelům, ani po letech mu ale automobilka nedopřála výraznější vylepšení.
    Multimediální prostředí Peugeotu 208 je podobné větším modelům, ani po letech mu ale automobilka nedopřála výraznější vylepšení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém je trochu pomalý a nepůsobí nejhodnotněji. Nová generace, použitá třeba v 308, je výrazně lepší.
    Systém je trochu pomalý a nepůsobí nejhodnotněji. Nová generace, použitá třeba v 308, je výrazně lepší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Posez řidiče v Peugeotu 208 je jako ve fabii ekvivalentně uspokojivý. Problém je, že všude jinde je prostě málo místa.
    Posez řidiče v Peugeotu 208 je jako ve fabii ekvivalentně uspokojivý. Problém je, že všude jinde je prostě málo místa.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za sebe si nesedne ani 181 cm vysoký řidič, interiér je navíc mnohem užší než ve fabii.
    Za sebe si nesedne ani 181 cm vysoký řidič, interiér je navíc mnohem užší než ve fabii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Lvíče je v zatáčkách jako doma, jeho stabilizační systém pracuje především se zadní nápravou. Systém pracuje citlivě, nebrzdí vůz zase až tak moc a dynamická jízda s 208 se jednoznačně dá užít. Zda je řidiči po chuti i maličký volant, na to musí najít odpověď sám.
    Lvíče je v zatáčkách jako doma, jeho stabilizační systém pracuje především se zadní nápravou. Systém pracuje citlivě, nebrzdí vůz zase až tak moc a dynamická jízda s 208 se jednoznačně dá užít. Zda je řidiči po chuti i maličký volant, na to musí najít odpověď sám.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 4 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 4 205/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr Peugeotu 208 je o poznání menší a jednodušší, poskytuje objem 309 litrů a v ceníku nenajdeme ani jeho dvojitou podlahu.
    Kufr Peugeotu 208 je o poznání menší a jednodušší, poskytuje objem 309 litrů a v ceníku nenajdeme ani jeho dvojitou podlahu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zajímavostí je vybavení dojezdovým rezervním kolem, které má vrcholná specifikace GT ve standardu. Jinak stojí 5500 Kč i s přípravou.
    Zajímavostí je vybavení dojezdovým rezervním kolem, které má vrcholná specifikace GT ve standardu. Jinak stojí 5500 Kč i s přípravou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvanáctistovka PureTech je se svými 96 kW a 230 Nm proti škodě na papíře podstatně výkonnější, pocitově jsou si ale jednotky překvapivě podobné.
    Dvanáctistovka PureTech je se svými 96 kW a 230 Nm proti škodě na papíře podstatně výkonnější, pocitově jsou si ale jednotky překvapivě podobné.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kola Peugeotu 208 GT dostaly vskutku atraktivní design, škoda jen, že za sebou ukrývají vadnoucí brzdy
    Kola Peugeotu 208 GT dostaly vskutku atraktivní design, škoda jen, že za sebou ukrývají vadnoucí brzdy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
    Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Virtuální kokpit je ve fabii věcí příplatků. Specifikace Monte Carlo jej nabízí za 19 000 Kč v paketu City top nebo Asistovaná jízda 1.5+ za 25 000 Kč.
    Virtuální kokpit je ve fabii věcí příplatků. Specifikace Monte Carlo jej nabízí za 19 000 Kč v paketu City top nebo Asistovaná jízda 1.5+ za 25 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska fabie netrpí špatnou ergonomií a její provedení je veskrze kvalitní. Červené dekorace verze Monte Carlo interiér příjemně osvěžují. Je zde i měkčená část, její „karbonové“ ztvárnění s prošitím ale považujeme za bizarní záležitost.
    Palubní deska fabie netrpí špatnou ergonomií a její provedení je veskrze kvalitní. Červené dekorace verze Monte Carlo interiér příjemně osvěžují. Je zde i měkčená část, její „karbonové“ ztvárnění s prošitím ale považujeme za bizarní záležitost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedmistupňové DSG si s litrem rozumí paradoxně lépe než měničový automat peugeotu s jeho dvanáctistovkou. Zvládá už i plynulé rozjezdy do kopce.
    Sedmistupňové DSG si s litrem rozumí paradoxně lépe než měničový automat peugeotu s jeho dvanáctistovkou. Zvládá už i plynulé rozjezdy do kopce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní systém fabie funguje rychleji než ten v peugeotu, pro neznalé má také jednodušší logiku.
    Palubní systém fabie funguje rychleji než ten v peugeotu, pro neznalé má také jednodušší logiku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Štve nás jen komplikované nulování palubního počítače kilometrů výhradně přes poctivě schovanou možnost v menu infotainmentu. Proč zvolila automobilka toto řešení, to netušíme.
    Štve nás jen komplikované nulování palubního počítače kilometrů výhradně přes poctivě schovanou možnost v menu infotainmentu. Proč zvolila automobilka toto řešení, to netušíme.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fabia hýčká svého řidiče samostatným panelem klimatizace. To v největší možné míře kvitujeme, odpadají zde ergonomické problémy, kterými trpí 208.
    Fabia hýčká svého řidiče samostatným panelem klimatizace. To v největší možné míře kvitujeme, odpadají zde ergonomické problémy, kterými trpí 208.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSGPřední sedačky verze Monte Carlo dostaly velmi výrazné boční vedení, jsou ale dobře dimenzované do všech stran.
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSGPřední sedačky verze Monte Carlo dostaly velmi výrazné boční vedení, jsou ale dobře dimenzované do všech stran.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je mnohem více místa než v 208, jedním chytrým švem na zadní straně přední sedačky by však šlo ještě jeden dva centimetry navíc nachytat.
    Vzadu je mnohem více místa než v 208, jedním chytrým švem na zadní straně přední sedačky by však šlo ještě jeden dva centimetry navíc nachytat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fabia je mezi kužely skutečným překvapením. I přes zavalitější proporce se proplete manévrem s překvapivou lehkostí, zásahy stabilizace jsou krátké a jemné, jako by ani nebrzdila. Lehké a přesné řízení zaslouží samostatnou pochvalu.
    Fabia je mezi kužely skutečným překvapením. I přes zavalitější proporce se proplete manévrem s překvapivou lehkostí, zásahy stabilizace jsou krátké a jemné, jako by ani nebrzdila. Lehké a přesné řízení zaslouží samostatnou pochvalu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škodovka deklasuje 208 kufrem objemnějším o 71 litrů a také praktičností zavazadelníku, který se neštítí použít svou dvojitou podlahu (za příplatek 3400 Kč) ani tradiční síťový program.
    Škodovka deklasuje 208 kufrem objemnějším o 71 litrů a také praktičností zavazadelníku, který se neštítí použít svou dvojitou podlahu (za příplatek 3400 Kč) ani tradiční síťový program.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod dvojitou podlahou fabie najdeme dojezdovou rezervu za příplatek 3900 Kč. Plnohodnotná je k dispozici jen pro 15“ kola.
    Pod dvojitou podlahou fabie najdeme dojezdovou rezervu za příplatek 3900 Kč. Plnohodnotná je k dispozici jen pro 15“ kola.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zážehový tříválec 1.0 TSI je technicky zajímavý agregát s turbodmychadlem VGT a dvouhmotovým setrvačníkem. Svých 81 kW a 200 Nm podává přesvědčivě, pro skutečně dynamické svezení ale volte patnáctistovku.
    Zážehový tříválec 1.0 TSI je technicky zajímavý agregát s turbodmychadlem VGT a dvouhmotovým setrvačníkem. Svých 81 kW a 200 Nm podává přesvědčivě, pro skutečně dynamické svezení ale volte patnáctistovku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedmnáctipalcové disky s aerodynamickými kryty jsou ve Fabii Monte Carlo standardem, vozu navíc náramně sluší
    Sedmnáctipalcové disky s aerodynamickými kryty jsou ve Fabii Monte Carlo standardem, vozu navíc náramně sluší| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
    Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 vs.Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Lvíče má digitální přístrojový panel již v základu, ve vyšších specifikacích je ale projekční, nebo „3D“, jak jej označuje automobilka.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot ve svém interiéru používá imitaci uhlíkových vláken. I když má pořád od reálného kompozitu daleko, zde je alespoň tvrdý na dotyk. Ergonomicky je na tom palubní deska o kousek hůř, disponuje však větším množstvím měkčených materiálů.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Nový je volič shift-by-wire osmistupňového automatu od společnosti Aisin v peugeotu. Jeho systém start-stop občas zasahuje ještě během jízdy, což není příjemné. Vůz se pak v pomalé koloně sám se sebou hádá a nepříjemně při tom poskakuje.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Klimatizace v 208 je ovládána výhradně displejem, kdy kliknutí na teplotu vždy přebije předcházející relaci a otevře samostatné menu, přestože by to šlo udělat tlačítky po stranách
Multimediální prostředí Peugeotu 208 je podobné větším modelům, ani po letech mu ale automobilka nedopřála výraznější vylepšení.
Systém je trochu pomalý a nepůsobí nejhodnotněji. Nová generace, použitá třeba v 308, je výrazně lepší.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Posez řidiče v Peugeotu 208 je jako ve fabii ekvivalentně uspokojivý. Problém je, že všude jinde je prostě málo místa.
Za sebe si nesedne ani 181 cm vysoký řidič, interiér je navíc mnohem užší než ve fabii.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Lvíče je v zatáčkách jako doma, jeho stabilizační systém pracuje především se zadní nápravou. Systém pracuje citlivě, nebrzdí vůz zase až tak moc a dynamická jízda s 208 se jednoznačně dá užít. Zda je řidiči po chuti i maličký volant, na to musí najít odpověď sám.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 4 205/45 R17
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Kufr Peugeotu 208 je o poznání menší a jednodušší, poskytuje objem 309 litrů a v ceníku nenajdeme ani jeho dvojitou podlahu.
Zajímavostí je vybavení dojezdovým rezervním kolem, které má vrcholná specifikace GT ve standardu. Jinak stojí 5500 Kč i s přípravou.
Dvanáctistovka PureTech je se svými 96 kW a 230 Nm proti škodě na papíře podstatně výkonnější, pocitově jsou si ale jednotky překvapivě podobné.
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Kola Peugeotu 208 GT dostaly vskutku atraktivní design, škoda jen, že za sebou ukrývají vadnoucí brzdy
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Virtuální kokpit je ve fabii věcí příplatků. Specifikace Monte Carlo jej nabízí za 19 000 Kč v paketu City top nebo Asistovaná jízda 1.5+ za 25 000 Kč.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Palubní deska fabie netrpí špatnou ergonomií a její provedení je veskrze kvalitní. Červené dekorace verze Monte Carlo interiér příjemně osvěžují. Je zde i měkčená část, její „karbonové“ ztvárnění s prošitím ale považujeme za bizarní záležitost.
Sedmistupňové DSG si s litrem rozumí paradoxně lépe než měničový automat peugeotu s jeho dvanáctistovkou. Zvládá už i plynulé rozjezdy do kopce.
Palubní systém fabie funguje rychleji než ten v peugeotu, pro neznalé má také jednodušší logiku.
Štve nás jen komplikované nulování palubního počítače kilometrů výhradně přes poctivě schovanou možnost v menu infotainmentu. Proč zvolila automobilka toto řešení, to netušíme.
Fabia hýčká svého řidiče samostatným panelem klimatizace. To v největší možné míře kvitujeme, odpadají zde ergonomické problémy, kterými trpí 208.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSGPřední sedačky verze Monte Carlo dostaly velmi výrazné boční vedení, jsou ale dobře dimenzované do všech stran.
Vzadu je mnohem více místa než v 208, jedním chytrým švem na zadní straně přední sedačky by však šlo ještě jeden dva centimetry navíc nachytat.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Fabia je mezi kužely skutečným překvapením. I přes zavalitější proporce se proplete manévrem s překvapivou lehkostí, zásahy stabilizace jsou krátké a jemné, jako by ani nebrzdila. Lehké a přesné řízení zaslouží samostatnou pochvalu.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/45 R17
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škodovka deklasuje 208 kufrem objemnějším o 71 litrů a také praktičností zavazadelníku, který se neštítí použít svou dvojitou podlahu (za příplatek 3400 Kč) ani tradiční síťový program.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Pod dvojitou podlahou fabie najdeme dojezdovou rezervu za příplatek 3900 Kč. Plnohodnotná je k dispozici jen pro 15“ kola.
Zážehový tříválec 1.0 TSI je technicky zajímavý agregát s turbodmychadlem VGT a dvouhmotovým setrvačníkem. Svých 81 kW a 200 Nm podává přesvědčivě, pro skutečně dynamické svezení ale volte patnáctistovku.
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Sedmnáctipalcové disky s aerodynamickými kryty jsou ve Fabii Monte Carlo standardem, vozu navíc náramně sluší
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG
Škoda Fabia 1.0 TSI 7DSG