Plechová střecha Eclipse se dala elektromotorem sklopit do velkého zavazadlového prostoru na zádi.|
Zdroj: Peugeot
Peugeot 201 (1929–1937) zahájil dodnes trvající éru číslování automobilů Peugeot třemi číslicemi s nulou uprostřed.|
Zdroj: Peugeot
O něco větší byl typ 301, vyráběný v letech 1932 až 1936 a poháněný 1,5litrovým čtyřválcem.|
Zdroj: Peugeot
První prototyp kupé-kabrioletu Eclipse postavil Pourtout v roce 1932 na podvozku Peugeot 301 D.|
Zdroj: Peugeot
Sedan Peugeot 401 v provedení se šesti bočními okny. Přední i zadní dveře měly závěsy ve sloupcích B.|
Zdroj: Peugeot
Sedan Peugeot 401 se čtyřmi bočními okny měl mimořádně široké střešní C sloupky.|
Zdroj: Peugeot
Kapota motoru měla na obou bocích tři uzavíratelná větrací dvířka. Světlomety byly posazeny do prohlubní mezi předními blatníky a kapotou.|
Zdroj: Peugeot
U verze se čtyřmi bočními okny bylo náhradní kolo umístěno zevnitř ve víku kufru, přičemž zvenku byl naznačen plechový tvar kola.|
Zdroj: Peugeot
Peugeot 401 měl svislou masku chladiče. Ve středu masky byl umístěn velký trojúhelníkový znak s nápisem Peugeot 401, přičemž číslice měly barvy francouzské vlajky.|
Zdroj: Peugeot
Poblíž středu palubní desky byl umístěn sdružený přístroj s rychloměrem a několika dalšími přístroji.|
Zdroj: Peugeot
Peugeot spolu s karosárnou Pourtout vyvinul na podvozku Peugeot 401 D kupé-kabriolet Peugeot 401 D Eclipse.|
Zdroj: Peugeot
4,7 metru dlouhý Peugeot 401 Eclipse měl elegantní karoserii s dlouhým víkem kufru, na kterém bylo zvenku umístěno náhradní kolo.|
Zdroj: Peugeot
Prostorné pětimístné Peugeoty 401 využívali často francouzští taxikáři.|
Zdroj: Peugeot
Dvoudveřový kabriolet Peugeot 401 s plátěnou stahovací střechou.|
Zdroj: Peugeot
Sportovnímu vzhledu tohoto kabrioletu Peugeot 401 napomohla kola s drátovým výpletem a odstranění prahů pod dveřmi.|
Zdroj: Peugeot
Těchto pohledných kupé Peugeot 401 D Coach vyrobila karosárna Meulemeester 70 kusů.|
Zdroj: Peugeot
Roadster Peugeot 401 D z roku 1935 s karoserií Crouzier.|
Zdroj: Peugeot