Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol

3/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.
    V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.| Zdroj: zeperfs.com
  • Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.
    Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.
    Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.
    Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.
    Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.
    Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.
    Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.| Zdroj: reddit.com
  • Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.
    Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.
    Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.
    Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.
    Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.
    Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.
    Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.
    Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.
    Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.| Zdroj: astebolaffi.it
  • Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.
    Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.
    Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.| Zdroj: espirituracer.com
V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.
Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.
Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.
Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.
Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.
Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.
Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.
Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.
Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.
Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.
Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.
Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.
Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.
Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.
Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.
Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.
Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.