V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.|
Zdroj: zeperfs.com
Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.|
Zdroj: reddit.com
Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.|
Zdroj: Wheelsage.org
Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.|
Zdroj: Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.|
Zdroj: astebolaffi.it
Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.|
Zdroj: Wheelsage.org
Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.|
Zdroj: espirituracer.com