Peugeot 508 SW vstupuje na český trh, hybrid se spotřebou 2,0 l/100 km dorazí později
19
/
53
Prohlédnout znovu
Peugeot 508 SW vstupuje na český trh, hybrid se spotřebou 2,0 l/100 km dorazí později
Peugeot 508 SW
|
auto.cz/Ondřej Mára
Peugeot 508 SW
|
auto.cz/Ondřej Mára
Peugeot 508 SW
|
auto.cz/Ondřej Mára
Peugeot 508 SW
|
auto.cz/Ondřej Mára
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
|
acz
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
|
acz
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte