Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou: Hliníková sestava
2
/
21
Prohlédnout znovu
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou: Hliníková sestava
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Úprava předního pohonu pomocí řízeného přibrzďování kola s menší adhezí dokáže výrazně pomoci v nesnázích
|
AutoProfi
Po odklopení pravého krajního sedadla lze využít průchod skrze přepážku
|
AutoProfi
Přihrádka vedle řidiče by mohla být trochu kratší
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Sedadlový modul držel jen za kotvení opěrky hlavy
|
AutoProfi
Průchod skrze přepážku dovoluje převážet velmi dlouhé předměty uvnitř furgonu
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Levý modul zahrnoval velké množství malých i větších šuplíků
|
AutoProfi
Za bočním vstupem vlevo se nacházely přihrádky s otvíráním ve směru jízdy. Ani při prudkém brzdění se samovolně neotevřely.
|
AutoProfi
Naproti posuvným dveřím se ve vestavbě nacházel posuvný úchyt
|
AutoProfi
Zadní čelo pravého modulu nabízelo díky příslušenství další možnosti uchycení drobností
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Peugeot Expert L3 s dílenskou vestavbou
|
AutoProfi
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším