Peugeot Partner Electric: Nad očekávání

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot Partner Electric: Nad očekávání
    Peugeot Partner Electric: Nad očekávání| Zdroj: acz
  • Dva tisíce kilometrů jsme ujeli s průměrným nárokem na elektřinu 13,6 kWh/100 km
    Dva tisíce kilometrů jsme ujeli s průměrným nárokem na elektřinu 13,6 kWh/100 km| Zdroj: acz
  • Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
    Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná| Zdroj: acz
  • Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
    Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná| Zdroj: acz
  • Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
    Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná| Zdroj: acz
  • Oddělené zamykání přední a zadní části vozu má velký smysl
    Oddělené zamykání přední a zadní části vozu má velký smysl| Zdroj: acz
  • Sluneční clona je dostatečně dlouhá i pro boční pozici
    Sluneční clona je dostatečně dlouhá i pro boční pozici| Zdroj: acz
  • Výškově stavitelný pás dostal i spolujezdec
    Výškově stavitelný pás dostal i spolujezdec| Zdroj: acz
  • Vyhřívání sedadla nastupovalo velmi rychle a je z hlediska temperance posádky úspornější než vytápění vzduchu
    Vyhřívání sedadla nastupovalo velmi rychle a je z hlediska temperance posádky úspornější než vytápění vzduchu| Zdroj: acz
  • Během dobíjení jsme občas potkávali další elektromobily
    Během dobíjení jsme občas potkávali další elektromobily| Zdroj: acz
  • Peugeot Partner
    Peugeot Partner| Zdroj: acz
  • Elektromotor o výkonu 49 kW pro městskou rozvážku zcela stačí
    Elektromotor o výkonu 49 kW pro městskou rozvážku zcela stačí| Zdroj: acz
Peugeot Partner Electric: Nad očekávání
Dva tisíce kilometrů jsme ujeli s průměrným nárokem na elektřinu 13,6 kWh/100 km
Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
Variabilita dvousedadla spolujezdce byla příkladná
Oddělené zamykání přední a zadní části vozu má velký smysl
Sluneční clona je dostatečně dlouhá i pro boční pozici
Výškově stavitelný pás dostal i spolujezdec
Vyhřívání sedadla nastupovalo velmi rychle a je z hlediska temperance posádky úspornější než vytápění vzduchu
Během dobíjení jsme občas potkávali další elektromobily
Peugeot Partner
Elektromotor o výkonu 49 kW pro městskou rozvážku zcela stačí