Piaggio MP3 300 HPE Sport: Když jsou dvě málo a čtyři moc

25/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojovému štítu vládne elegantní analogová klasika doplněná o tradiční palubní počítač
    Přístrojovému štítu vládne elegantní analogová klasika doplněná o tradiční palubní počítač| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pokud nepotřebujete mobil sledovat, ale chcete ho jen uložit a nabíjet, má MP3 nad budíky uzavíratelnou schránku s USB. Je ale těsná a přístroj v obalu nebo s větší úhlopříčkou se nám tam nevešel.
    Pokud nepotřebujete mobil sledovat, ale chcete ho jen uložit a nabíjet, má MP3 nad budíky uzavíratelnou schránku s USB. Je ale těsná a přístroj v obalu nebo s větší úhlopříčkou se nám tam nevešel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Spínač u pravé rukojeti blokuje výkyv přední vidlice, takže stroj pak stojí sám. Rychle jsme se naučili dělat to těsně před zastavením na semaforu, pak není třeba sundávat nohy a po přidání plynu se systém sám odemkne a frčíte dál.
    Spínač u pravé rukojeti blokuje výkyv přední vidlice, takže stroj pak stojí sám. Rychle jsme se naučili dělat to těsně před zastavením na semaforu, pak není třeba sundávat nohy a po přidání plynu se systém sám odemkne a frčíte dál.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při razantním rozjezdu na kluzké podlaze garáží nebo na štěrku nás několikrát jemně zkrotil protiprokluzový systém ASR, který lze vypnout
    Při razantním rozjezdu na kluzké podlaze garáží nebo na štěrku nás několikrát jemně zkrotil protiprokluzový systém ASR, který lze vypnout| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zámek je potřeba aktivovat také po zaparkování, hliníkovou páčkou na krku stroje pak ještě kola zabrzdíte proti pohybu.
    Zámek je potřeba aktivovat také po zaparkování, hliníkovou páčkou na krku stroje pak ještě kola zabrzdíte proti pohybu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na první pohled vypadá MP3 se svými 800 mm široké. Hravě jsme se ale proplétali kolonami jako na každém jiném skútru. Omlazený design působí lehčím sportovnějším dojmem.
    Na první pohled vypadá MP3 se svými 800 mm široké. Hravě jsme se ale proplétali kolonami jako na každém jiném skútru. Omlazený design působí lehčím sportovnějším dojmem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoválec si i v nové verzi Euro 5 ponechal objem 278 cm3, ale posílil na 19,3 kW a 26 Nm (dosud 18,1 kW a 24,5 Nm). MP3 je tak zase o něco čilejší a spotřebu kolem 3,5 litru ani nevnímáte.
    Jednoválec si i v nové verzi Euro 5 ponechal objem 278 cm3, ale posílil na 19,3 kW a 26 Nm (dosud 18,1 kW a 24,5 Nm). MP3 je tak zase o něco čilejší a spotřebu kolem 3,5 litru ani nevnímáte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Objemný podsedlový prostor pojme dvě přilby, ale větší integrálku jsme tam museli rovnat navíckrát
    Objemný podsedlový prostor pojme dvě přilby, ale větší integrálku jsme tam museli rovnat navíckrát| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V Česku můžete s řidičákem skupiny B, tedy na osobní auto, usednout na motocykl s automatickou převodovkou, do objemu 125 cm³ a výkonu 11 kW. Jenže Piaggio MP3 je vícestopé vozidlo, navíc má nožní pedál brzdy s účinkem na obě kola (trochu překáží), takže můžete s béčkovými papíry osedlat nejen tříkilo, ale i větší půllitr.
    V Česku můžete s řidičákem skupiny B, tedy na osobní auto, usednout na motocykl s automatickou převodovkou, do objemu 125 cm³ a výkonu 11 kW. Jenže Piaggio MP3 je vícestopé vozidlo, navíc má nožní pedál brzdy s účinkem na obě kola (trochu překáží), takže můžete s béčkovými papíry osedlat nejen tříkilo, ale i větší půllitr.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Piaggio MP3 300 HPE Sport
    Piaggio MP3 300 HPE Sport| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Přístrojovému štítu vládne elegantní analogová klasika doplněná o tradiční palubní počítač
Pokud nepotřebujete mobil sledovat, ale chcete ho jen uložit a nabíjet, má MP3 nad budíky uzavíratelnou schránku s USB. Je ale těsná a přístroj v obalu nebo s větší úhlopříčkou se nám tam nevešel.
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Spínač u pravé rukojeti blokuje výkyv přední vidlice, takže stroj pak stojí sám. Rychle jsme se naučili dělat to těsně před zastavením na semaforu, pak není třeba sundávat nohy a po přidání plynu se systém sám odemkne a frčíte dál.
Při razantním rozjezdu na kluzké podlaze garáží nebo na štěrku nás několikrát jemně zkrotil protiprokluzový systém ASR, který lze vypnout
Zámek je potřeba aktivovat také po zaparkování, hliníkovou páčkou na krku stroje pak ještě kola zabrzdíte proti pohybu.
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Na první pohled vypadá MP3 se svými 800 mm široké. Hravě jsme se ale proplétali kolonami jako na každém jiném skútru. Omlazený design působí lehčím sportovnějším dojmem.
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Jednoválec si i v nové verzi Euro 5 ponechal objem 278 cm3, ale posílil na 19,3 kW a 26 Nm (dosud 18,1 kW a 24,5 Nm). MP3 je tak zase o něco čilejší a spotřebu kolem 3,5 litru ani nevnímáte.
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Objemný podsedlový prostor pojme dvě přilby, ale větší integrálku jsme tam museli rovnat navíckrát
V Česku můžete s řidičákem skupiny B, tedy na osobní auto, usednout na motocykl s automatickou převodovkou, do objemu 125 cm³ a výkonu 11 kW. Jenže Piaggio MP3 je vícestopé vozidlo, navíc má nožní pedál brzdy s účinkem na obě kola (trochu překáží), takže můžete s béčkovými papíry osedlat nejen tříkilo, ale i větší půllitr.
Piaggio MP3 300 HPE Sport
Piaggio MP3 300 HPE Sport