Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojovému štítu vládne elegantní analogová klasika doplněná o tradiční palubní počítač|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pokud nepotřebujete mobil sledovat, ale chcete ho jen uložit a nabíjet, má MP3 nad budíky uzavíratelnou schránku s USB. Je ale těsná a přístroj v obalu nebo s větší úhlopříčkou se nám tam nevešel.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Spínač u pravé rukojeti blokuje výkyv přední vidlice, takže stroj pak stojí sám. Rychle jsme se naučili dělat to těsně před zastavením na semaforu, pak není třeba sundávat nohy a po přidání plynu se systém sám odemkne a frčíte dál.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při razantním rozjezdu na kluzké podlaze garáží nebo na štěrku nás několikrát jemně zkrotil protiprokluzový systém ASR, který lze vypnout|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zámek je potřeba aktivovat také po zaparkování, hliníkovou páčkou na krku stroje pak ještě kola zabrzdíte proti pohybu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na první pohled vypadá MP3 se svými 800 mm široké. Hravě jsme se ale proplétali kolonami jako na každém jiném skútru. Omlazený design působí lehčím sportovnějším dojmem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jednoválec si i v nové verzi Euro 5 ponechal objem 278 cm3, ale posílil na 19,3 kW a 26 Nm (dosud 18,1 kW a 24,5 Nm). MP3 je tak zase o něco čilejší a spotřebu kolem 3,5 litru ani nevnímáte.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Objemný podsedlový prostor pojme dvě přilby, ale větší integrálku jsme tam museli rovnat navíckrát|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V Česku můžete s řidičákem skupiny B, tedy na osobní auto, usednout na motocykl s automatickou převodovkou, do objemu 125 cm³ a výkonu 11 kW. Jenže Piaggio MP3 je vícestopé vozidlo, navíc má nožní pedál brzdy s účinkem na obě kola (trochu překáží), takže můžete s béčkovými papíry osedlat nejen tříkilo, ale i větší půllitr.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio MP3 300 HPE Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka