Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
11
/
16
Prohlédnout znovu
Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
Po defektu v posledním kole dokázal loni ve Velké Británii dovézt Lewis Hamilton vůz vítězně do cíle
|
Svět motorů
I s touhle doslova troskou se dá ve formuli 1 dojet do cíle
|
Svět motorů
Pohled na pravou přední intermediální pneumatiku Hamiltona po padesáti kolech závodu v Turecku
|
Svět motorů
Mechanici stáje Alfa Romeo čekají, až budou moci sundat vyhřívané dečky z pneumatik
|
Svět motorů
Max Verstappen po defektu gumy loni v Imole. Pirelli se od problému distancovalo.
|
Svět motorů
Pohled na start závodu v americkém Indianapolis 2005, který doplatil na souboj výrobců pneumatik
|
Svět motorů
Jim Clark
|
Svět motorů
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků