Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
10
/
16
Prohlédnout znovu
Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
Po defektu v posledním kole dokázal loni ve Velké Británii dovézt Lewis Hamilton vůz vítězně do cíle
|
Svět motorů
I s touhle doslova troskou se dá ve formuli 1 dojet do cíle
|
Svět motorů
Pohled na pravou přední intermediální pneumatiku Hamiltona po padesáti kolech závodu v Turecku
|
Svět motorů
Mechanici stáje Alfa Romeo čekají, až budou moci sundat vyhřívané dečky z pneumatik
|
Svět motorů
Max Verstappen po defektu gumy loni v Imole. Pirelli se od problému distancovalo.
|
Svět motorů
Pohled na start závodu v americkém Indianapolis 2005, který doplatil na souboj výrobců pneumatik
|
Svět motorů
Jim Clark
|
Svět motorů
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena